איך זה שפרסום חוצות עדיין רלוונטי בעידן הדיגיטלי? כדי לגלות את היתרונות המרשימים שמציע שילוט חוצות לעסק שלכם גם בימינו, ולהבין למה דרך פרסום זאת לא התיישנה, המשיכו לקרוא!
צילום: depositphotos
מהו פרסום על שלט חוצות?
ובכן, חשבו על שלט חוצות גבוה שמושך תשומת לב מרחוק, כמו זה של מקדונלד׳ס או אקיאה. שילוט חוצות יכול להופיע בצורות שונות, החל משילוט חוצות אינטראקטיבי ודיגיטלי וכלה בשילוט חוצות נייד או סטטי ומסורתי יותר. שלט חוצות מציע סוג של פרסום חוץ-ביתי – OOH (Out-of-home), שכולל גם כרזות על אוטובוסים ופרסומים על קירות המבנים.
מהם היתרונות של שימוש בשילוט חוצות?
למרות שיתכן שאתם נוטים להעדיף את מודעות הפרסום המקוונות, עדיין שלטי החוצות נראים לעיניהם של אנשים רבים מדי יום ביומו, ואי אפשר להמעיט בהשפעתם. הנה כמה מהיתרונות העיקריים של שלטי החוצות:
נראות וטווח הגעה רחב
אי אפשר לפספס את צורת השיווק הענקית והמרהיבה שמציע שלט החוצות עם הצבעים הנוצצים והעיצובים מושכי העין. הודות לגודלו של שלט החוצות, המפתה את העוברים ושבים לעצור ולבהות בו, הוא יעזור לכם להגיע לא רק לקהל היעד אלא גם ללקוחות חדשים. קחו בחשבון שהאטרקציה הצבעונית והענקית הזו מושכת לא רק את עיניהם של המבוגרים אלא גם של הילדים.
חשיפה אדירה
חשבו על כל הפרסומות שאתם רואים ביום אחד. פרסומות מקוונות בדרך כלל באות והולכות, אבל פרסום על שלט חוצות עומד במקומו ביום ובלילה, בשמש ובגשם, במשך 24 שעות שלמות ובכול ימות השבוע. יש מעט מאוד אסטרטגיות פרסום אחרות המציעות סוג כזה של חשיפה יציבה.
שלט החוצות שלכם ייראה על ידי האנשים העוברים בדרך, בדרכם לעבודה או הביתה, והוא מציע לעסק שלכם חשיפה יומיומית שתוכל להפוך את המותג שלכם לבלתי נשכח, מה שמצדו יעודד את הגעתם של לקוחות חדשים.
החשיפה האדירה שמציע שלט החוצות יכולה להשפיע גם על רכישות אימפולסיביות, לא מתוכננות. כשלקוח פוטנציאלי עובר ורואה את שלט החוצות שלכם, יש לו מספיק זמן כדי לעכל את המודעה שראה ובסופו של דבר אולי להפוך ללקוח שלכם.
בניית מוּדָעוּת למותג שלכם
נראה כי אחד השימושים המרכזיים של פרסום באמצעות שלטי חוצות נעוץ ביכולתו של השלט להגביר את המוּדָעוּת של הקהל למותג שלכם. כאשר עיצוב שלט החוצות מבוסס על הצבעים, הסמלים והגופנים של המותג שלכם, קרוב לוודאי שהמותג שלכם יהיה הראשון שיעלה על דעתו של לקוח פוטנציאלי שנחשף לשלט החוצות, כשהוא יזדקק לשירותים או למוצרים שאתם מציעים.
בין אם אתם מוכרים בגדים, מזון או שירות שאינו סחורה – פרסום על גבי שלטי חוצות יכול להגביר את זהות המותג שלכם ולעזור לאנשים להיזכר בכם בעת הצורך.
שיפור הפרסום המקומי
אתם בעלי מסעדה בהמשך הרחוב? או בעלי חנות פרחים במרכז המסחרי? אם כן, כמו עסקים מקומיים אחרים, גם אתם עשויים לגלות שפרסום על שלט חוצות יכול להשפיע על העסק הקטן שלכם באופן משמעותי, לעזור לשתול מוּדָעוּת למותג שלכם בזיכרון הלקוחות ולהגדיל את הנִרְאוּת שלכם באופן ניכר. אחרי הכול, רוב האנשים רוצים ושמחים לתמוך בעסקים המקומיים.
כשאנשים נוסעים הביתה ועוברים על פני האזור בו נמצא העסק שלכם, שלט החוצות שלכם הוא זה שיכול ליצור את הבאז וההתרגשות, לעורר בהם את הסקרנות ולגרום להם להגיע ולראות מה יש לכם להציע.
לבסוף, עלות שלטי החוצות, היא זו שבסופו של דבר זו שעשויה לקבוע אם תבחרו בשלט חוצות כדי לקדם את העסק. עלות זו כוללת מספר גורמים, כגון המיקום הפיזי, החומרים, הפורמט, העיצוב וההתקנה של השלט. פנייה לחברה המתמחה בתכנון, בעיצוב, בייצור ובהתקנה של שלטי חוצות תעזור לכם לברר את העלות המדויקת של שלט החוצות שלכם.