Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

שימוש במוצרי פרספקס בחנויות השונות

כיום בכל בית עסק בלי יוצא מן הכלל ישנו שימוש במוצרים העשויים פרספקס. בגני הילדים מדובר על כלי לאחסון דפים, בחנויות פופ מדובר על מיכלים לאחסון בלונים ובחנויות כלי הכתיבה מאחסנים במיכלים העשויים פרספקס עטים ועפרונות. מדובר על חומר אשר עושים בו שימושים רבים ואם לא די בכך, במקרים רבים הוא הופך כלי לשיווק ולפרסום ומקדם מכירות בבתי העסק השונים.

מה זה פרספקס?

מדובר על חומר סינטטי אשר בשנת 1928 יוצר בפעם הראשונה. החומר ידוע בשמות נוספים ולא תמיד כפרספקס וייתכן ושמעתם עליו בשמות שונים כדוגמת אקריליק או זכוכית אקריליק. החומר הינו בעל מראה שקוף, מה שמזכיר מעט זכוכית והינו בעל משקל קל. הגמישות הרבה של החומר מאפשרת לפעול איתו כיד הדמיון וליצור צורות ומודלים על פי בחירתכם ועיצובכם האישי.

צילום: עמיעד טאוב

מעמד לעלוני מידע ופרסום מבצעים

כולנו נתקלנו לא פעם במעמדים שונים אשר בהם מניחים עלוני מידע במוסדות ציבוריים. במרבית המקרים מדובר על סטנדטים אשר עשויים מהפרספקס. גם בבתי העסק השונים ובמוקדי השירות של החברות והרשתות הגדולות משתמשים במוצרים העשויים פרספקס על מנת לקדם, לשווק ולפרסם. כך תוכלו למצוא למשל בחברות סלולאר לדוגמא, אשר מניחות בעמדות השונות סטנדים ובהם עלונים המבשרים על מבצעי החודש, מבצעים ללקוחות ותיקים וקטלוג המציג מכשירים חדשים.

באמצעות סטנד שכזה העשוי פרספקס ניתן להעביר מידע בקלות ולהנגיש אותו בצורה אסתטית, נוחה ונגישה אל קהל הלקוחות הנוכח במקום.

איחסון יעיל עבור חנויות ממתקים

אחד הדברים אשר גורמים להמשך לממתקים הוא צבעם העז והאטקרטיבי אשר הופך אותם לכל כך נחשקים עבורנו. בחנויות הממתקים השונות דואגים לאחסן את הממתקים השונים במיכלים העשויים מפרספקס וכך יוצרים חוויה ויזואלית אטרקטיבית לקהל הלקוחות הנמשך אל הצבע וגם שומרים על טריות הממתקים המאוחסנים במיכלים השונים. שקיפות החומר למעשה מסייעת והופכת להיות מקדם מכירות מוביל שכן איחסון ממתקים במיכל אטום לא יעביר מסר שיווקי ואף עין לא תמשך אליו.

איחסון כלי עזר בחנויות לחומרי בניין

אחת הדרכים לקדם מוצרים בבית העסק היא באמצעות נגישות המוצר לקהל הלקוחות. בחנויות הבניין למשל, מקדמים מכירות בדרך קלה ופשוטה אשר מתווכת באמצעות מיכלים גדולים העשויים פרספקס. בחנויות "עשה זאת בעצמך" וחומרי הבניין השונות ניצבים סטנדים גדולים התלויים על הקיר המחולקים למגירות קטנות ובהם אביזרים שונים שתכליתם לסייע גם לאנשי הבניין וגם לאנשים הפשוטים אשר רוצים ערכת עשה זאת בעצמך בביתם.

מדובר על מסמרים, מספריים קטנות, מברגים, חוטים וכדומה אשר עבור בעלי המקצוע מדובר ביד ימינם ביום עבודתם. בזכות הסטנדטים העשויים מהפרספקס השקוף, ניתן להציע לקהל הלקוחות את המוצרים השונים ולהפוך אותם למוצרי קופה, כך שלפני יציאת הלקוחות מהחנות הם ניתקלים בסטנד המרשים ומוסיפים מוצר לעגלת הקניות שלהם.

 

Exit mobile version