Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

שיפוץ חדר האמבטיה

חדר האמבטיה הוא חדר פופולארי מאוד בבית, תדירות הביקור בו גבוהה ובהתאם לזה גם נדרשת שמירה על ניקיון ואסתטיקה של החלל הזה. אתם היחידים שיכולים להחליט האם צריך שיפוץ, מה מידת השיפוץ הנדרשת לכם, והאם באמת יש צורך בשיפוץ יסודי, או בהחלפה נקודתית של אלמנטים שונים בחדר.

צילום: באדיבות אתר bbglasses

שיפוץ כללי או נקודתי?

חדר האמבטיה הוא חדר פופולארי מאוד בבית, תדירות הביקור בו גבוהה ובהתאם לזה גם נדרשת שמירה על ניקיון ואסתטיקה של החלל הזה. אנשים רבים נוטים לחשוב ששיפוץ אמבטיה חייב להיות פרויקט יקר מאוד, אבל האמת היא שזה תלוי בעיקר בצורך שלכם, ובשאלה הבסיסית – האם נדרש שיפוץ כללי או נקודתי? כדי לענות על השאלה הזו כדי להבין קודם כל מתי בוצע לאחרונה שיפוץ כללי ויסודי שכלל החלפת צנרת וברזים, ומה מצב האריחים והאמבטיה. בשל אופי השימוש בחדר הזה, שכולל טמפרטורה ולחות גבוהות, גם האמבטיה עצמה עשויה להזדקק לרענון אחת לכמה שנים. מאחר ואתם מכירים את האמבטיה שלכם טוב יותר מכולם, אתם היחידים שיכולים להחליט מה מידת השיפוץ הנדרשת לכם, והאם באמת יש צורך בשיפוץ יסודי, או בהחלפה נקודתית של אלמנטים שונים בחדר.

החלפת כיורים ומקלחונים

שיקולי תקציב מובילים אנשים רבים להחלטה לבצע שיפוץ נקודתי בלבד, וזוהי החלטה טובה משום שאפשר ליצור תחושה של שיפוץ גדול יותר רק על ידי החלפה נקודתית של כמה מהפריטים בחדר. לדוגמה, החלפת הכיור הישן בדגם חדש ויפה תצליח לעשות מתיחת פנים משמעותית לכל חדר האמבטיה, בדיוק כפי שיקרה אם תבחרו להחליף את האמבטיה המתקלפת באמבטיה חדשה לחלוטין או מקלחון פינתי עגול. אפשרות נוספת, ואף מומלצת אחת לכמה שנים, היא החלפת האסלה הישנה בחדשה, וכן החלפת הברזים  או הקרמיקות. כל אחד מהמרכיבים הללו סופג לחות וחום אשר פוגעים בו עם הזמן ואף עשויים להוביל להתפתחותן של בקטריות שונות. שיפוץ נקודתי יעזור לכם להשיג מראה אסתטי יותר לחדר האמבטיה, ועל הדרך לשמור על ניקיון החלל כולו.

 

מקצועיות ואמינות

בין אם תבחרו לשפץ את כל חדר האמבטיה מהיסוד, ובין אם תסתפקו בשיפוץ נקודתי שיכלול החלפת כיור, ברז או מקלחון, כדאי שתוודאו שאיש המקצוע שבו תבחרו לצורך השלמת המשימה הוא אדם אמין, מקצועי ומנוסה. שימוש בחומרים שאינם איכותיים או ביצוע עבודה שאיננה מושלמת עשויים להוביל לנזקים גדולים עוד יותר, כמו תקלות צנרת. לכן, כשאתם עורכים סקר שוק ומנסים לקבוע את זהותו של איש המקצוע שיהיה אמון על שיפוץ האמבטיה שלכם, אל תתפתו לבחור במחיר הזול ביותר, משום שהתקנה זולה עשויה להיות יקרה הרבה יותר כשתידרשו להזמין אנשי מקצוע נוספים לביצוע תיקונים ושיפוצים נוספים. השקיעו זמן ומחשבה, ובחרו באיש מקצוע טוב ומיומן שיעשה את העבודה כמו שצריך כבר בפעם הראשונה.

Exit mobile version