Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

שני טעמים חדשים לצ'ואי: חטיף הדגנים במרקם הרך

חדש על המדפים חטיפי נייצר ואלי עם שני טעמים חדשים. חטיף צ'ואי שוקולד מריר מעולה עם ציפוי בטעם שוקולד, חטיף צ'ואי בוטנים מפנק בציפוי עם חמאת בוטנים אמיתית. החטיפים החדשים ישווק במארזים הכוללים  5 חטיפים. עלות מומלצת לצרכן :19.90 ₪ למארז.

בימים בהם המודעות לאיכות חיים ולמזון בריא גבוהה כ"כ, בחברת בנייצר ואלי יוצאים עם 2 מוצרים חדשים של חטיפים בריאים.צ'ואי עשוי משיבולת שועל מלאה, עשיר בסיבים תזונתיים, המגיע מבוטנים ושקדים שלמים ופחות 30% מכמות הסוכר! מכיל מינרלים ממקורות טבעיים וללא תוספת של חומרים משמרים וצבעי מאכל.

חטיפי נייצר ואלי במיתוג החדש.צילום באדיבות הראל מורדי תקשורת שיווקית משולבת בע"מ

השילוב של טעמי המתוק והמלוח יוצרים טעם ייחודי, אהוב אשר מעניק חוויה עשירה וכיפית. נייצר ואלי מקפידים לבדוק באופן שוטף מול קהלי היעד מהם הטעמים האהודים ובהתאם מייצרים חטיפים בטעמים חדישים ומיוחדים.

 

בנוסף יצאה החברה במיתוג חדש. סדרת צ'ואי נמכרת כעת באריזה בצבע אדום הממחישה את מטרת העל של המוצר: פינוק וכמובן מאפשר זיהוי קל מהיר של המוצר על המדף.האדום גם מדגיש את החיבור לאדמה הן מבחינת הרכיבים האיכותיים, הטעם הנקי והיתרונות התזונתיים ואת עובדת היותו של המוצר בעל אנרגיה גבוהה, מרגש ומעורר.

החטיפים החדשים ישווק במארזים הכוללים  5 חטיפים.

 עלות מומלצת לצרכן : 19.90 ₪ למארז

מחיר השקה: 14.90 או שני מארזים ב29.90

את חטיפי נייצ'ר וואלי ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, חנויות המזון והמרכולים ברחבי הארץ

 

Exit mobile version