Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

תערובת להכנת "אורז בן גוריון"

אוהבים את התוכנית "המירוץ למיליון"? בעקבות הפרק האחרון שהוקרן השבוע  הכירו את התערובת להכנת אורז בן גוריון של "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית.

צילום: באדיבות אלוניס

כל מי שצפה בתכנית הריאליטי "המירוץ למליון" ראה את המתמודדים מזיעים בדרכם להכנת אורז בן גוריון, או בשמו המוכר יותר – פתיתים. אבל אין צורך להתאמץ כ"כ, כי כל מה שצריך היא תערובת לפתיתים של "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית.

הפתיתים הם גרגירי פסטה אפויים שהומצאו בישראל בתקופת הצנע, כאשר הייתה בעיית ייבוא אורז והיה צריך לספק את צרכי העולם מהמזרח שתזונתם התבססה על אורז. מאחר והייתה זו יוזמה של בן גוריון, הפתיתים נקראים "אורז בן גוריון". התערובת של "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מורכבת מפפריקה הונגרית מתוקה, פפריקה מרוקאית מתוקה, פטריות, גמבה, גזר ובצל.

אופן השימוש: יש לטגן במעט שמן זית 4 כפות מהתערובת עם חבילת פתיתים, עד להזהבת הפתיתים. להוסיף 4 כוסות מים רותחים עד להרתחה, להנמיך את האש ולבשל עוד 8 דקות. לסגור את האש ולהמתין מס' דקות לפני ההגשה. ניתן להוסיף מלח ופלפל.

מחיר: 13 ₪ (100 גרם)

בתאבון ובהצלחה במירוץ!

ניתן להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית. טל': 04-9533405, בסניפי הרשת ובאתר: http://www.derech-hatavlinim.co.il/. חפשו אותנו גם בפייסבוק

 

Exit mobile version