Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אבקות חלבון: איך ומתי כדאי לצרוך את זה?

freepik

כאשר מדברים על 'אבקות חלבון' מדברים בדרך כלל על הדרך לחזק את הגוף, לבנות שרירים, להכניס אנרגיה לגוף לפני ואחרי אימון כאשר מדובר בדרך להזין את הגוף בחלבונים וויטמינים חשובים.

אבל כיום יש יותר ויותר חברות המשווקות אבקות חלבון אבקות שלא תמיד מוכרות או בריאות. לכן כדאי להבין מהי אבקת חלבון טובה ולדעת כיצד ומתי משתמשים בה.

אז מה צריך לדעת על אבקות חלבון?

בתור התחלה כדאי להבין מהו בכלל הוצר הזה.  אבקת חלבון היא מוצר עשוי מגבינה באחוזים גבוהים או עשוי אפונה או פולי סויה באחוזים גבוהים ומטרתו לספק כמות חלבונים נחוצה לאנשים שרוצים להשלים את מנות החלבון שהם צורכים ביום יום.

האבקות מכילות גם מרכיבים שונים כמו אלקטרוליטים, ויטמינים, מינרלים ושאר מרכיבים חיוניים בגוף ועוזרות לחזק את הגוף, לבנות שרירים, להכניס אנרגיה לגוף והכל באמצעות המרכיבים השונים שישנם בשייק שיוצרים מהאבקה המספקת את מה שדרוש לאימון גופני.

בעולם יש לא מעט יצרניות שמייצרות אבקות חלבון ולעיתים מ"רוב עצים לא רואים את היער", לכן רבים האנשים שמנסים לדעת באיזה אבקת חלבון צריך לבחור.

בכל הנוגע אל הבחירה חשוב לבחור אבקות חלבון איכותיות שנבדקו על ידי משרד הבריאות יש לבחור אבקות מאושרות על פי מכון התקנים הבינלאומי המכילות את כל מה שדרוש עבור הזנה של הגוף.

נסו לבחור אבקות ממותגות ממותג אירופי שמציע כמה שיותר מרכיבים איכותיים וחיוניים לגוף . בחירה באבקת מוכרת שעומדת בכל התקנים תבטיח בטיחות בשימוש והכנסה של חומרים איכותיים ומזיינים בלבד לגוף, ללא חומרים שיש בהם רעלים, ללא חומרים כימיים וללא מרכיבים מסוכנים.

כדאי לבחור את אבקת החלבון שמתאימה לכם כמו אבקות חלבון לטבעוניים או לשומרי כשרות וכולי. בחרו מוצר המאפשר מקסימום שימושיות עבורכם שיכול להתאים לכם לפני ואחרי אימון.

אז מתי משתמשים באבקת חלבון?

באבקות Allinpro מתחילים להשתמש בדרך כלל כאשר מתחילים באימון גופני מסודר. כאשר מתחילים בשימוש כדאי להיעזר בתזונאי טוב או רופא שימליצו לכם על הדרך לצרוך אבקות חלבון ועל הדרך לשלב אותן בתזונה היומיומית שלכם.

כשאתם רוכשים אבקות חלבון מחנות אונליין למשל, תוכלו להיעזר בהוראות השימוש ולדעת מתי כדאי ליטול הפקה כזו או אחרת.

כשאתם בוחרים את המוצר ודאו כי הוא מתאים לשימוש יומיומי ושימו לב שאתם משלבים אותו בצורה נכונה עם תוכנית האימונים שלכם והתפריט היומי.

לסיכום, כדי להעלות את מסת השריר, לחזק את הגוף ולצרוך את מנת החלבון היומיות הדרושה – מומלץ לבחור אבקות חלבון איכותיות ממותגות וכאלו שאושרו על ידי מכון התקנים הבינלאומי. בין היתר תמיד כדאי להתייעץ עם רופא או תזונאית כדי להסדיר את דרך האימון והתזונה שלכם ובכך לחיות ולהתאמן נכון יותר.

Exit mobile version