Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אבקות חלבון: האם זה בכלל מתאים לכם? בואו לבדוק!

כשאנחנו נמצאים בחדר הכושר, אנחנו שמים לב שעל מדף מוצרי המכירה נמצאות אבקות חלבון מסוגים שונים. מדובר באותן אבקות אשר מיוצרות ומשווקות במכלים גדולים או קטנים, ומספקות למתאמנים את רמת החלבון והסידן שהם צריכים לאימון.

אבל אם אתם מבצעים אימון כושר 3 פעמים בשבוע – לא בטוח שאבקות חלבון הם מוצר שמתאים לכם. אבל מתי כן יתאימו לכם אבקות כאלה? הנה כמה סיבות לצרוך אבקת חלבון:

בתחילה חשוב לדעת כי אבקת חלבון  מסוגים שונים יכולות להתאים עבור מי שרוצה לעלות במשקל ולהעלות מסת שריר. בחיי היומיום, אנשים לא תמיד מצליחים לצרוך את מנות החלבון הדרושות לגוף – לכן הם בוחרים אבקות חלבון בהתאמה אישית, תוך בחירת מוצר המספק את ההשלמה של החלבונים הדרושה. את האבקה צורכים לא במקום, אלא כתוספת לארוחה הקבועות שתוכלו ביום.

צילום: FREEPIK

אבקות חלבון מתאימות לפני או אחרי אימון להכנסת אנרגיה, וויטמינים לגוף. מי שמבצע אימוני כוח יותר מ3  פעמים בשבוע, מי שמרים משקולות או מפתח שרירים, מי שרץ על בסיס קבוע ויומיומי, מי שמשתתף בספורט תחרותי – יצטרך אבקות חלבון בדרך כלל, כדי לבנות שריר ולהזרים לגוף מנה נוספת של חלבון, מלבד זאת שצורכים בארוחה.

בנוסף לכך, חשוב לדעת שאת האבקות מכל סוג שהוא כולל מסוג Allinpro    כדאי לצרוך לאחר התאמה של רופא המשפחה או לאחר התאמה וייעוץ של תזונאית.

איך צורכים אבקות חלבון?

לפני שאתם צורכים את האבקה, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע ולדעת האם כדאי לכם לקחת אותה וכיצד היא יכולה לגרום לכם לשיפור ביצועים באימון, וכמובן לבניית שרירים או העלאת מסת שריר.

כשאתם בוחרים כי אבקות חלבון שימו לב כי הן איכותיות, מאושרות על ידי משרד הבריאות ויש להן את כל המרכיבים הדרושים כדי שהמוצר יספק לכם את מה שהם מה שאתם צריכים לגוף מבחינת השלמת חלבונים, העלאת האנרגיה וקבלת ויטמינים נחוצים לגוף.

התאמו את המוצר שאתם בוחרים לסוג האימון וגם לזמנים בהם האימון מתבצע. שימו לב כי האבקה מתאימה לעיצוב וחיזוק שרירים ולענף ספורט בו אתם מתאמנים. בחרו מוצר שיספק תחושת שובע, מנת חלבונים נכונה והתאוששות מהירה מאימון תוף הכנסת אנרגיה לגוף. כך תוכלו להנות מאימוני כושר טובים יותר.

Exit mobile version