Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אוטומציה בקווי ייצור

כוח אדם עולה כסף. גם אם מדובר בכוח אדם זול יחסית במדינות העולם השלישי. ובנוסף לעלות שלו הוא דורש גם זמן – הכשרה, חניכה, שיפור ופיקוח.  מעבר לכך לא משנה כמה יוכשר אדם לעבודה מסוימת הוא לעולם לא יוכל להיות יעיל, מהיר ומדויק כמו מכונה. זוהי אחת הסיבות להכנסת יותר ויותר מכונות, זרועות רובוטיות ואמצעים טכנולוגיים במפעלים ובתהליכי ייצור ובעצם בתהליך של אוטומציה בקווי ייצור בכל תחומי התעשייה בארץ ובעולם.

אוטומציה בקווי ייצור מייעלת את העבודה:

הטמעה של רובוטים תעשייתיים בקווי הייצור מייעלת באופן משמעותי את העבודה שנעשתה עד כה על ידי בני אדם באופן ידני. לרובוטים אין את המגבלות של העובדים האנושיים והם אינם דורשים את אותם משאבים. תכנות והטמעת הרובוט המתאים בתהליך הייצור הרלוונטי מאפשר עבודה יעילה, מדויקת ומהירה שמשפרת את איכות המוצר ומקצרת את זמני הייצור.

'ארק אוטומציה' ידועים באיכות ובאמינות של הרובוטים התעשייתיים שלהם שמציעים עבודה עקבית ומדויקת שמתאימה גם לתעשייה הכבדה וגם לביצוע עבודות מורכבות. בין אם יש לכם צורך ברובוט סקארה, רובוט עכביש או רובוט שישה צירים בחברה ידעו להתאים ולספק עבורכם את התא הרובוטי כולל מערכת ראיה ומסוע ובעצם לבנות עבור הלקוח מערכת מותאמת ואופטימלית לשימוש שלו.

תהליך אוטומציה בקווי יצור:

חברת 'ארק אוטומציה' מפתחת ומייצרת מנגנונים ומערכות הפעלה משולבות ומתקדמות בתחומי האלקטרוניקה והנדסה, מכאניקה ותכנות.

תהליך אוטומציה בקווי ייצור מתחיל בשלב של אפריון טכני ראשוני בו ניתנת התייחסות לסביבת העבודה עם שימת דגש על תשומות ותפוקות. כמו כן יש צורך לבדוק ולעבור על תקני הבטיחות, הנדסת אנוש ולהתאים את ממשק המשתמש בהתאם.

צילום: unsplash

לאחר מכן נעשה איתור של כשלים ותקלות עתידיות אפשרויות ותכנון מדויק המאפשר למצוא פתרונות מתאימים ויעלים בכדי להתוות את התכנון בהתאם. ככל שמאתרים ומטפלים בתקלה טכנית מוקדם יותר כך חוסכים בסיכוי לתקלות מאוחר יותר בשלב מתקדם שידרוש עבודה רבה יותר והוצאות גדולות יותר.

לאחר סיום התכנון הראשוני איתור התקלות ומציאת הפתרונות בהתאם השלב הבא הוא יישום המפרט הטכני שמשמש כבסיס לבניית המכונה עצמה. בסוף התהליך מועבר כל המידע הרלוונטי ביחד עם המכונה שנבנתה בהתאמה עבור הלקוח על מנת שיהיה ניתן לתכנו ולבצע אוטומציה בקווי יצור בהתאם.

אוטומציה בקווי ייצור היא אמנם דבר שרק בשנים האחרונות נכנס לתוך התעשיות השונות אך בעתיד הקרוב כבר לא תהיה חברה אחת בתעשייה שתאפשר לעצמה להחזיק קוו יצור שאינו מתופעל אוטומטית.

Exit mobile version