Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אוכל לכלבים – תעודת הביטוח שלכם לחיים טובים וארוכים

החבר היקר שלנו על ארבע הוא באמת מתנת טבע חד פעמית. רק מי שגידל כלבים יודע. כמובן שחתולים הם נפלאים וייחודיים ובאופן כללי לגדל בעל חיים בבית מאפשר להנות מעוד ממד של קיום שאין בו שום דבר מובן מאליו והאהבה היא בלתי סופית וללא שום תנאי, תוך היכולת לקיים תקשורת מלאה ושלמה למרות שהשותף לתקשורת הזאת לא מדבר, לפחות לא באופן המקובל של המילה. כמו אצלינו, גם אצל בעלי החיים תזונה מהווה את היסוד ההכרחי לבריאות איתנה, אריכות ימים ושמחת חיים וחשוב מאד לתת על זה את הדעת.

אוכל לכלבים הוא אחד הדברים הכי חשובים בחיים של הכלב שלכם ולכן חשוב מאד, כדאי ומומלץ מכל הלב לקחת את הזמן ולבחון את הנושא לעומק. ישנו מבחר רחב למדי של אוכל לכלבים בשוק, אבל רק מעט מהם יוכלו לספק לכלב שלכם את הטוב ביותר ובמקרה הזה אתם ממש לא רוצים להתפשר על כך. אוכל שאינו איכותי דיו יגרור בעיות בריאותיות כבר מההתחלה לרבות פגיעה בשיניים ובתפקוד הבסיסי של הכלב, כולל בחיות ובמצב הרוח שלו. אוכל גרוע לאורך זמן יקצר את החיים של הכלב שלכם. נקודה. לאבד כלב זה כואב נורא וכשזה מוקדם ממה שניתן היה להגיע אליו זה פספוס אדיר, ממש לא כדאי להגיע לשם.

אוכל לכלבים חשוב במיוחד שיהיה איכותי בשלבים המוקדמים לחייו של הכלב, אז המצבורים שלו נבנים והוא בונה את הבסיס שלו לחיים. ככל שהבסיס הזה יהיה עשיר, מדושן ואיכותי יותר כך יוכל לשמש את הכלב זמן רב יותר ולהעניק לו איכות חיים. איכות חיים הוא פרמטר קריטי ביותר משום שבעוד שניתן להאריך חיים באמצעים מלאכותיים שונים, איכות חיים קשה מאד להשיב לאחר שזו נפגעה ובהחלט אין סיבה וצורך להגיע לכך.

אוכל רפואי לכלבים

אוכל לכלבים מהווה לא אחת פתרון לבעיות בריאות שונות, כך ממש כמו אצלינו בני האדם, שינוי והתאמה תזונתית מהווים את הבסיס ההכרחי והחיוני להחלמה ואילו במחלות רבות- תזונה בריאה, מאוזנת ומדודה מהווה את התרופה עצמה. כמובן שבמקרים רבים יהיו דברים נוספים שיהיה צורך לבצע וזאת בהתאם למצב הרפואי של הכלב אבל חשוב להבהיר שבכל תהליך של החלמה ושיקום מזון מהווה חלק אינטגראלי והכרחי להצלחה.

מזון רפואי הוא מזון מותאם ובדרך כלל ייעודי לבעיות של השמנה, כאשר ישנם גם תוספי תזונה שניתן לתת לכלב להשלמה של רכיבים שונים, כאשר במידה ואתם רוצים לעשות שימוש בתוספים כדאי להיוועץ קודם עם וטרינר. גם אוכל רפואי, גם משום שעל פי רוב הוא יקר יותר, אבל גם לאור העובדה שהוא באמת ממלא פונקציה בריאותית, לא כדאי לקחת מבלי להיוועץ עם רופא או ללא המלצתו. מה שכן, חשוב לפקוד את הווטרינר על מנת שיהיה מעקב אחרי מצבו הבריאותי של הכלב, על אחת כמה וכמה אם אתם חושדים בקיומו של מצב שמצריך תשומת לב מיוחדת או חלילה טיפול רפואי של ממש.

בכל מקרה וגם כאשר הכלב בריא לחלוטין זה בדיוק הזמן לשמור על מצבו ולהקפיד על אוכל לכלבים שהוא איכותי.

Exit mobile version