Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אולפן וירטואלי מסך ירוק – הבית שלכם להפקות וידאו וטלוויזיה

מחפשים מתחם אולפנים המתמחה בהפקות וידאו וטלוויזיה באיכות גבוהה? מעוניינים לייצר תוכן אינטראקטיבי או להפיק תוכניות אירוח והנחיה? אם כן, כדאי לכם להכיר את מתחם האולפנים המתקדם של חברת סאן וידאו. החברה מספקת שירות לכל הלקוחות ומציעה תחת קורת גג אחת פתרונות איכותיים ומושלמים להפקות הווידאו שלכם.

אולפן וירטואלי להפקות מהירות וחסכוניות

מתחם האולפנים של סאן וידאו כולל בין היתר אולפן וירטואלי עם מסך ירוק (גרין סקרין). האולפן מתאים להפקות וידאו באיכות גבוהה ובעלות משתלמת, ניתן להפיק במקום תוכניות אירוח והנחיה המשודרות בטלוויזיה, משדרי אינטרנט חיים המשודרים בזמן אמת מהאולפן, פרסומות מקוריות, קליפים מרשימים, תוכניות הדרכה לחברות וארגונים ועוד.

אולפן מסך ירוק וירטואלי הוא הפתרון הנכון עבורכם אם אתם זקוקים להפקות וידאו הכוללות אנימציות מקוריות תוך כדי שידור, איכות צילום HD, פתיח מקורי ומעברים מונפשים, תחושה של אולפן גדול ואמיתי וכדומה. האולפן הווירטואלי מאפשר לכם להפיק תוכניות, שידורים חיים ותכנים מקוריים בלוח זמנים צפוף ובתקציב נמוך ואטרקטיבי.

בעזרת צילום ומעט עבודת מחשב – האולפן יכול להפוך לחוף ים, עיר רחוקה או טיסה בחלל. צילום: rawpixel

באולפני גרין סקרין של חברת סאן וידאו מפיקים מגוון תוכניות טלוויזיה, קליפים, סרטי תדמית והדרכה לארגונים, תוכניות טלוויזיה בעיקר תוכניות אירוח והנחיה, תכנים לשידורים באינטרנט בשילוב תוכן אינטראקטיבי וכיוצא בזה. לחברה לקוחות רבים מכל הארץ, ביניהם ערוץ כאן (11), קשת, רשת, ערוץ 20, חברת חשמל, תוכניות בידור המשודרות הכבלים ובלוויין, חברות תקשורת מובילות כמו פלאפון ופרטנר, בנקים, חברות הייטק ועוד.

פתרונות טכנולוגיים ותאימות לשידורים באינטרנט

חברות, ארגונים ועסקים שונים, כל אלו ועוד זקוקים לפתרונות מתקדמים לשידורים חיים בסביבת האינטרנט. לכן, חשוב לדעת כי האולפן הווירטואלי של סאן וידאו מותאם לשידורים באינטרנט, באולפן אפשר להפיק וידאו ושידורים חיים ברמה גבוהה במיוחד ובאיכות HD. האולפן המתקדם מתאים לשידורים חיים (סטרימינג), ניתן להחליף סטים במהירות ובלחיצת כפתור מחדר הקונטרול תוך כדי שידור, להוסיף כתוביות, קטעי קריינות, אנימציות באפטר אפקט ועוד.

כמו כן, באולפן גרין סקרין של סאן וידאו אפשר לייצר ולהפיק תוכניות המבוססות על קשר אינטראקטיבי עם הקהל באולפן או עם הצופים בבית, ניתן לשלב בקלות שיחות סקייפ באיכות גבוהה וסאונד איכותי, תצלום של פוסטים ותגובות בזמן אמת ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם או טוויטר, נתונים ממקורות חיצוניים ותוכן חיצוני כדי לשדרג את התוכנית וליהנות מהפקת וידאו עשירה, דינמית ומעניינת יותר.

אולפנים מתקדמים ושירות מלא תחת קורת גג אחת

מתחם האולפנים של חברת סאן וידאו ממוקם במרכז תל אביב, קל להגיע למקום ברכב פרטי או בתחבורה ציבורית והאולפנים מונגשים. סאן וידאו מהווה בית להפקות וידאו וטלוויזיה, המקום מציע פתרון מקיף ושירות מלא תחת קורת גג אחת לשידורים חיים, להפקות וידאו מקוריות באיכות FULL HD, לצילום קליפים, סרטוני תדמית והדרכה, תוכניות טלוויזיה, שידורי חדשות וכדומה.

Exit mobile version