Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אומנות המנכ"לות – סודות הניהול מעיניהם של 50 מובילי חברות וארגונים בישראל

אומנות המנכ"לות הוא ספר חדש בהוצאת מטר אותו כתבה סיגל שביט טראוב ועוסק בסודות הניהול מעיניהם של 50 מובילי חברות וארגונים בישראל ומציע דרך חדשה להסתכל על התפקיד הביצועי והמנהיגותי המרכזי בחברה ועל הדרך להיות הכי טוב בו.

המאה ה-21 הביאה עמה מציאות עסקית חדשה, אולם עדיין מלמדים מנהלים לנהל כמו פעם. אם מישהו חשב שהוא יכול להמשיך ולנהל באותה דרך, הקורונה הגיעה והראתה שכולם חייבים לערוך שינוי עמוק, בתפיסות הניהול, במנגנונים הארגונים ובפרקטיקה הניהולית ביום יום.

הספר אומנות המנכלות מביא תפיסת עולם חדשה על תפקיד המנכ"ל בהובלת ארגונים במאה ה21. הקורא יגלה שלהיות מנכ"ל זה לא רק תפקיד אלא מקצוע!

הספר מציג אסטרטגיות ניהול של מנכ"לים ישראלים שמובילות להצלחה בעידן החדש. הוא כולל ידע המבוסס על מאות שנות ניסיון מצטבר, שנאסף בראיונות עומק עם 50 מנכ"לים ודירקטורים במשק, בשילוב מיטב הספרות הניהולית העדכנית. המנכ"לים המשתתפים בספר הם מארגונים בגדלים שונים ומתחומים עסקיים מגוונים: היי טק, תקשורת, פיננסים, תעשיה, קמעונאות, נדל"ן ועוד.

הספר מביא ראיית עולם מגוונת על תפקיד המנכ"ל – רון תומר נשיא התאחדות התעשיינים שרואה במנכ"ל מנצח, אשר לוי מנכל אורבוטק הרואה את תפקידו כאחראי על גיבוש תמונת העתיד של החברה או שלי לנצמן מנכלית מיקרוסופט הרואה את המנכ"ל אחראי על בנית הארגון, השגת התוצאות העסקיות ושביעות רצון הלקוחות.
בספר תמצאו ניתוח של הסביבה העסקית החדשה לצד הצצה למתרחש במוחו של המנכ"ל בארגון השכן. והקריאה תחסוך לכם טעויות בדרך, בזבוז זמן וכסף.

כריכת הספר

הספר בנוי כקורס ניהולי לעולם העסקי התזזיתי. איתן זינגר מנכ"ל מדלן מציע לכם לנהל שיח עם לקוחות, רמי לוי מדגיש את המנהיגות בגובה העיניים והשיח עם העובדים וצבי סטפק המייסד של מיטב ד"ש משיג זאת בעזרת דוגמא אישית. יצירת ארגון חדשני היא שאיפה של רבים . דני גודשטיין מנכ"ל דואר ישראל משלב טכנולוגיה חדישה ויעילה ויזהר שי יזם היטק ולשעבר שר הטכנולוגיה מציע לשלב עובדים צעירים עם חשיבה שונה בהנהלה.

סיגל שביט טראוב היא פסיכולוגית ארגונית מומחית, לניהול מנהיגות וחדשנות בעולם העסקי החדש. בעבר הייתה יועצת בכירה בבית ספר לפיתוח מנהיגות בצה"ל ומנהלת משאבי אנוש בארגון היי טק גלובלי. בשנים האחרונות, היא חוקרת ומרצה על ניהול בעולם העסקי המשובש, ויועצת למנכ"לים והנהלות במגזר העסקי והציבורי, לצמיחה עסקית ארגונית ואישית.

Exit mobile version