Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אור של ילדים מיוחדים

ביוזמת עמותת "שמחה לילד" התקיים אמש בפתח תקווה מחזמר חנוכה ייחודי, "ספר הג'ונג'ל" בהשתתפות ילדים החולים במחלות כרוניות קשות וילדים בעלי שיקום ובכיכובו של בנו של השר לשעבר שי פירון ששיחק את מוגלי.מנכ"ל העמותה, אלי קלרמן:" המחזמר מאפשר לילדים מיוחדים להופיע במרכז הבמה וליהנות מחוויית ילדות שווה כשאר בני גילם".

עמותת "שמחה לילד" המסייעת לילדים החולים במחלות כרוניות וילדים בעלי נכויות קיימה אמש בפתח תקווה מחזמר חנוכה ייחודי "ספר הג'ונג'ל" בו כיכבו ילדים החולים במחלות כרוניות קשות וילדים בעלי שיקום. עשרות ילדים הניחו לשעה אחת את הקושי והמוגבלות של המחלה ועלו על במה כשהם רוקדים, שרים ומציגים בפני קהל נרגש של מאות הורים ותושבים.

צילום:עמותת שמחה לילד

בהצגה כיכבו, ליהי אוחיון, ילדה מקסימה מפתח תקווה, הסובלת מחולשת שרירים כיכבה במחזמר כ"באנה" ובנו של הרב שי פירון לשעבר שר החינוך שיחק את "מוגלי". יצויין כי עמותת שמחה לילד מעניקה לליהי ולחבריה מתנדבים הנפגשים איתם אחת לשבוע. לצד הילדים וההורים נצפו בין האורחים:ראש העיר איציק ברוורמן, שר החינוך לשעבר, הרב שי פירון, מנכ"ל מפעלות הציונות הדתית צבי צויבל, משה גוטמן ומוטי אייזק . האירוע התקיים בחסות בנק מזרחי טפחות ועובדי הבנק התנדבו באירוע.

בסיום האירועי כתב הרב שי פירון:" הדמעות זולגות.הבן שלי כיכב כשחקן ראשי בהצגה של עמותת "שמחה לילד". הוא היה מוגלי מספר הג'ונגל. ועוד איזה מוגלי. מעולם מוגלי לא היה כל כך אנושי. מעולם לא יצאתי בתחושה ש ה כ ל אפשרי. שחלומות נועדו כדי שיממשו אותם. ככה, עם הנכות, הוא 'שרף את הבמה'. האישיות הכובשת שלו לימדה אותי, שוב, שאין דבר כזה, 'מוגבלות'. וכשמוגלי שלי אמר שהג'ונגל הוא לא מקום לבני אדם, לא ידעתי אם הוא יודע שהוא גר בג'ונגל. שמצפים ממנו לצוד ולטפס…"

 

Exit mobile version