Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

 אזרחות אירופאית והגירה חוקית לחו"ל

הגירה לחו"ל למטרות עבודה, לצורך לימודים או הקמת עסק, מהווה יעד מפתה עבור ציבור רחב למדי. אנשים שלא מצאו מקור פרנסה מתגמל בארץ או כאלה שרוצים להתקדם עם הרבה יותר אפשרויות, נושאים מבט לחו"ל, בעיקר לאירופה.

אבל לא כל מי שפשוט מבקש, מקבל מיד אשרה לצורך עבודה. מה שיכול להפוך את התשוקה להגירה חוקית לבת מימוש הינו הליך לקבלת אזרחות אירופאית. האם יש הליך מיוחד שנפתח עבור ישראלים? מסתבר שכן. עורך דין ששוחח עימנו מסביר על מה מדובר ואיך לקדם את העניין.

למרות שישראל איננה חלק מאירופה, אפשר לקבל אזרחות

על פי החוק, מרבית אזרחי אירופה הינם ילידי היבשת. מאז שאירופה התאחדה לכדי האיחוד המפורסם ומאז שגובש מטבע האירו, נולד למעשה המושג החדש – אזרחות אירופאית. לא עוד אזרחים של יוון, ספרד, בולגריה או פורטוגל. לא עוד אזרחי צרפת או הולנד וכל היתר. מעתה כל מי שנולד באחת מהמדינות של האיחוד הופך לאזרח, בין בית ומי שמורשה להתגורר, לעבוד, ללמוד ולנהל את חייו היכן שירצה. לכאורה, מדינה ישראל איננה חלק מן האיחוד האירופי. אבל מסתבר שהרבה ישראלים בכל זאת זכאים לאזרחות על מנת להגר כחוק. כל מה שצריך זה לדעת לאיזה עורך דין לפנות ואיך להגיש בעזרתו בקשה כראוי.

למי מגיעה אזרחות אירופאית בקלות

מאות אלפים ואפילו מיליוני יהודים ברחבי העולם הינם בעלי זיקה מסוימת למדינות כגון פורטוגל או ספרד. קהילת ספרד המכובדת הייתה מופת של חיי קהילה עשירים, עד שהגיע הגירוש הנורא. גם היהודים שעקרו לפורטוגל, גורשו משם כעבור שנים ספורות. בגלל אותו מאורע היסטורי כואב וטראומתי, נולדה המציאות העכשווית שמאפשרת להרבה ישראלים שקוראים שורות אלה, לקבל אזרחות אירופאית. איך זה עובד? נסביר.

לשנות אווירה. צילום: Pixabay

כל מי שיש לו שורשים בפורטוגל או בספרד, יכול להרים את הכפפה ולחדש את הקשר ההיסטורי. התקנות שעברו בספרד תחילה ולאחר מכן בפורטוגל כוללות שורה של הקלות ליהודים יוצאי המדינות הללו. עד כה, רבים שבני משפחותיהם עלו לארץ מצפון אפריקה, לוב, מצרים, יוון ומדינות רבות נוספות, כבר הגישו בקשה ואף קיבלו את האזרחות. בשיתוף הקהילה היהודית ובהכוונה של עורכי דין שעוסקים בהגשת בקשות לאזרחות, ניתן לצלוח את הבירוקרטיה ולהצליח.

לקבל אזרחות, בלי טעויות

עורכי דין שמטפלים בלקוחותיהם שמבקשים אזרחות זרה, אירופאית, מכירים על בוריים את החוקים והתקנות וכל העדכונים. על מנת להגיש את הבקשה ולצרף את כל ההוכחות הנדרשות בתוך פרק זמן סביר, כדאי להיעזר בעורך הדין הנכון. במשרדי עריכת דין שמקיימים קשרים עם נציגויות באירופה, עם התמחות בבניית אילנות יוחסין והצגת הנימוקים המתאימים, מעניקים את השירות המסור. כך ניתן להימנע מדחייה של בקשות מנימוקים טכניים. כדי לברר האם אתם עומדים בקריטריונים הנוכחיים, חפשו עורך/ת דין שעוסק בהגירה כחוק לאירופה.

Exit mobile version