Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אחסון ציוד לטווח ארוך – 3 טיפים חשובים

כאשר אתם מחפשים אחסון ציוד לטווח ארוך, יש 3 דברים שחשוב מאוד לדעת כדי שהחוויה שלכם מהשירות תהיה טובה ככל האפשר. הנה הם

רז וירדן החליטו לארוז את החיים ולנסות את מזלם מעבר לים. הם החליטו שרגע לפני הקמת משפחה, זה הזמן המושלם לנסות ולהגשים את החלום ולחיות באוסטרליה. אחרי בכי וניסיונות שכנוע מצד ההורים ויתר בני המשפחה, רז וירדן הבינו שהם לא מוכנים לוותר על החלום, והתחילו בבירורים קונקרטיים לקידום העניין.

מעבר לאשרות עבודה, ויזה, שאלות הרות גורל כמו איפה לגור וממה להתפרנס, השאלה שהטרידה את רז וירדן הייתה – מה לעשות עם כל הציוד שאספו לאורך שנות חייהם המשותפות? בעצה אחת הם החליטו לחלק לחברים ולבני משפחה חלק מהדברים, לפרסם באתרי יד שנייה מספר פריטים, לקחת איתם לאוסטרליה מעט מאוד חפצים ואת היתר לאחסן אצל אחד הגופים המציעים אחסון ציוד לטווח ארוך. בדרך הזו, חשבו רז וירדן, במידה והם לא יצליחו לחיות חיי רווחה באוסטרליה, תהיה להם את האפשרות לחזור חזרה ולא להתחיל מאפס את מסלול חייהם.

מציאות לחוד וחלומות לחוד. אחרי כמעט שנתיים רז וירדן החליטו לעשות את הכיוון ההפוך ולחזור לגור בישראל. בניגוד לציפייה שלהם, שהחפצים שאיחסנו לטווח ארוך ימתינו להם, הם גילו שהכל העלה עובש, ריח של ריקבון אחז בכל הציוד, הכל התבלה ונהרס כליל. בעל מקום האחסון הסביר שאין הוא אחראי על שלמות הציוד, אלא רק על מצבים של גניבה או פגיעה בציוד שהתרחשה כתוצאה מאירוע טבע. כך מצאו את עצמם רז וירדן בלי שום ציוד, ועם צורך דחוף להתחיל לרכוש מוצרים בסיסיים כדי לרהט את הדירה ששכרו.

אירועים כגון אלו לא קורים רק לרז וירדן. מקומות רבים המציעים אחסון ציוד לטווח ארוך לא ממש שומרים לכם על החפצים, ועל כן כדאי להכיר 3 טיפים חשובים:

Exit mobile version