Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אטרקציות לבת מצווה – כך תבחרו נכון

הפקת בת מצווה היא בהחלט הפקה של ממש. כדי לעמוד בדרישות של הנסיכה, בוודאי לאחר שהשתתפה באירועים של חברות שהציבו סטנדרטים גבוהים למדי, אתם מרגישים שאתם צריכים לצאת מגדרכם. אתם בוחרים אולם מרשים, מרכיבים תפריט אוכל שילהיב גם את החברים לכיתה וגם את המשפחה שמגיעה במיוחד, ומנסים למצוא דרכים יצירתיות להפוך את האירוע מעוד מסיבת בת מצווה לחוויה בלתי רגילה. אם התיאור הזה נכון לגביכם, הרי שאתם מחפשים למעשה אטרקציות לבת מצווה, ובדיוק בשבילכם ריכזנו כמה רעיונות אטרקטיביים.

אמנים אורחים כאטרקציות לבת מצווה

בין שלל אטרקציות לבת מצווה תוכלו למצוא רשימה של אמנים אורחים שיכולים להציע לילדים, לחברים וגם לבני המשפחה מזכרת מיוחדת במינה. אמני קריקטורה יוכלו לצייר את המשתתפים בדרך הומוריסטית שתעורר חיוך, אמן קעקועים יעטר את ידיהם של החברים לכיתה עם קעקועי חנה, ואילו אמן גרפיטי יצייר על כובעים ויעניק לכל משתתף מתנה אישית. גם עמדות איפור או קליעת צמות הן אטרקציות נפלאות שימשכו את הילדות, אגב.

צילום:עמיעד טאוב

 

אטרקציות לבת מצווה – שולחנות משחק ומתנפחים

כשאתם שומעים את המילה "מתנפחים" אתם אולי מדמיינים לעצמכם ג'ימבורי גדוש בילדים בני חמש, אבל היום ישנם גם לא מעט מתקנים מתנפחים שמתאימים לגילאים מאוחרים יותר ומשום כך הם מומלצים מאוד למי שמחפש אטרקציות לבת מצווה. מגלשות ענק ומתנפחים שנראים כמו טירה קסומה או ארמון, כל אלה יכולים להשתלב מצוין באירוע של הנסיכה שלכם. לחלופין תוכלו להקצות גם עמדה מיוחדת שבה יוצבו שולחנות משחק, לרבות משחקי קזינו, פינג פונג, סנוקר, שולחן כדורגל והוקי אוויר. משחקים אלה יבטיחו לכם אנרגיות מדהימות וקצב מצוין, והילדים ללא ספק יחייכו מפה לאוזן.

הקשר בין אטרקציות לבת מצווה לבין קולינריה

בין שלל אטרקציות לבת מצווה אפשר למצוא היום גם מגוון רחב של דוכני מזון, שהיתרון שלהם הוא בעיצוב הייחודי והשונה. כך תוכלו להרכיב מספר עמדות, שלכל אחת מהן סגנון משלה, לרבות דוכן מקסיקני שבו יוגשו נאצ'וס וצ'יפס, דוכן פיצות מהטאבון, עמדת פלאפל ואפילו דוכן שבו יוגש תירס חם. לחובבי המתוקים והקינוחים אפשר להציע דוכן וופל בלגי, עמדת פנקייקים, גלידות, צ'ורוס או קרפ צרפתי. האפשרויות שלכם רבות ומגוונות, וכפי שאתם מבינים אפשר לשלב בין מספר אטרקציות לבת מצווה כדי להציע לכלת האירוע חוויה באמת מיוחדת, כזו שתלווה אותה למשך שנים רבות וטובות, או לפחות עד האירוע הגדול הבא שתתכננו לה – החתונה.

בחסות קליפ מדליק

Exit mobile version