Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אטרקציות ליום גיבוש

אטרקציות ליום גיבוש

אטרקציות ליום גיבוש

היום לא תפתיעו אף אחד עם העובדה שרוב החברות מקיימות מעת לעת אירועי חברה שונים. זה יכול להיות חג קלנדרי כמו ראש השנה, וגם תאגידי כמו יום העובד, יום ההולדת של החברה ועוד. עם זאת, לא כולם מבינים את התפקיד שממלאים אטרקציות ליום גיבוש בחיי החברה ועובדיה. בוודאי שמעתם את האמירה לא פעם שכדי להרכיב צוות מגובש חשוב לא רק לעבוד ביחד, אלא גם לבלות מחוץ למסגרת המשרד. אמירה זו מלווה אותנו מגיל צעיר ולאורך כל חיינו: מטיולי בית ספר עם טיולים או נסיעה לתיאטרון וכלה במסיבות חברה בעבודה. כך, יום כיף לעובדים שמקיימת החברה לעובדיה מאפשר ליצור צוות מלוכד ולהגביר את היעילות של כלל כוח האדם.

אילו מטרות ניתן להשיג באמצעות אטרקציות ליום גיבוש?

בעזרת ארגון נכון של יום גיבוש לעובדים שלכם, תוכלו להשיג מטרות שיעזרו לקידום רווחתם של העובדים שלכם, מה שיגדיל גם את הפרודוקטיביות שלהם. המטרות אותן ניתן להשיג בעזרת אטרקציות ליום גיבוש, הן:

כל המטרות הללו יקבלו ביטוי גדול יותר, עם תארגנו את יום הגיבוש הבא של החברה שלכם במסלול מרוצים מקצועי.

מסלול מרוצי מכוניות- רעיון ייחודי עבור אטרקציות ליום גיבוש

מסלול מרוצים מקצועי מבית פרודרייב, המוצע עבור יום גיבוש לצוות קטן או גדול, לפי בחירתכם, יספק לעובדים שלכם חווה בלתי נשכחת של יום גיבוש שעוד לא יצא להם לחוות. מסלול מרוצים עם מכוניות מירוץ אמיתיות, עם מדריכי נהיגה מתחום המרוצים הבינלאומיים, אשר יעבירו את העובדים שלכם חוויה מרגשת, מלאת אקסטרים ומקרבת. במהלך האטרקציות המתוכננות עבורכם במהלך יום הגיבוש העובדים שלכם ילמדו טכניקות נהיגה, יערכו תחרויות בין צוותים, ילמדו לעבוד בצוות, לסמוך ולעזור אחד לשני, כמו גם יעברו הכרות מעניינת עם נהגי מרוצים אגדיים מעולם המרוצים. אין ספק כי את יום הגיבוש הקרוב במסלול מרוצים מבית פרודרייב אף אחד לא ישכח!

Exit mobile version