Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איזה משקפי שמש מתאימים לך?

משקפי שמש הפכו זה מכבר מפריט שנועד להגן מפני סנוור של השמש, לפריט אופנה שהוא בגדר חובה לכל שוחר אופנה וסטייל, המשקפיים מהגלגול הראשון שלהם ועד לימינו, עברו תהפוכות שונות ומשונות, כיום המשקפיים מיועדים למגוון רחב של מטרות, אם זה לתיקון הראייה למי שלא רוצה להשתמש באפשרות של עדשות מגע, או משקפיים המיועדות להגנה מפני אבק המכונות משקפי אבק, וכמובן משקפי השמש האופנתיות שמגנות מפני השמש.

איך מתאימים משקפי שמש?

בבואנו למשימה של התאמת משקפי השמש למרכיב אותם, נחשוב על עקרון בסיסי, שהוא התאמה לצורת הפנים, לכל אדם ישנה צורת פנים מסוימת, וכאשר הוא ירכיב את משקפי השמש הם יצרו מראה מסוים בהתאם לפנים. את צורת הפנים שלכם תוכלו בגדול לראות במבט רגיל במראה, נסו לדמיין את הצורות האפשריות של המשקפיים ואת ההתאמה שלהם לפנים שלכם.
לדוגמא, לפנים בצורת אליפסה, יתאימו רוב סוגי המשקפיים, אם זה משקפיים מרובעות או עגולות עם מסגרת או בלי מסגרת, אך באופן כללי יש להעדיף פחות משקפיים שנראים מאסיביים או רחבים מדי. לעומת זאת לפנים בעלות מבנה ארוך וצר יתאימו משקפיים מגושמות יותר וגדולות עם מסגרת עבה, שתעזור לחדד את תווי הפנים, ולהימנע ממשקפיים ללא מסגרת או קטנים מדי. אנשים בעלי פנים מרובעות יצטרכו לרוב מסגרת נעימה ורכה יותר, שתחמיא לקו הלסת הרחב שלהם, אבל לא משקפיים מרובעות או רחבות יותר מרוחב הפנים.

התאמת משקפי השמש לצבע העור

דבר נוסף הוא התאמת משקפי השמש לצבע וגוון העור, כדי לקבוע מהו גוון העור שלכם יש להביט באור טבעי על החלק הפנימי של הזרוע. לבעלי עור בהיר בגוון כחלחל ורדרד מתאים יותר משקפיים בצבעי הכחול או הפסטל, משקפיים אחרות לרוב יראו עליהם פחות טוב. לבעלי צבע עור ביניים בגוון צהבהב ירקרק מתאימים משקפיים ירוקים או חומים, ולגוון קריר יותר כחלחל ורדרד יתאים יותר כחול או אדום. לבעלי העור הכהה עם גוון צהבהב ירקרק יתאים משקפיים מתכתיות, בצבעי חום כמו קוניאק למשל. ולבעלי עור כהה עם גוון קריר יתאימו משקפיים כהות כמו שחור או כחול כהה.

Exit mobile version