Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איזו אבן חן מתאימה לך?

אם אתם שואלים את עצמכם איזה אבן חן מתאימה לכם, התשובה היא שהתחושה שלכם כלפי אבן החן היא חשובה מאוד. יש גישה שאומרת שאבן חן שנראית לבן אדם מושכת ויפה, יש לו מעין משיכה אליה היא האבן שהוא צריך לבחור. יש אנשים שמאמינים שזה אומר שאנרגטית האבן מתאימה לכם. אנשים מרגישים שהאבן נותנת להם אנרגיה טובה. אבני חן משתבצות בתוך תכשיטים אבני חן. ניתן לשבץ אותן בתוך תכשיטים כסף לנשים. אפילו בתליון על שרשראות לנשים.

אבן לידה

מי שעדיין קשה לו להחליט ומחפש כללים ברורים איך לבחור אבן חן. יכול לבחור אבן חן לפי תאריך לידה. יש תפיסה שאומרת שלכל חודש שנולדתם בו יש לו אבן שמתאימה. כך למשל לילידי ינואר מתאימה אבן גרנט או אבן רוז קוורץ. ילידי אוגוסט מתאים אבן ספיר. לילידי אפריל מתאים יהלום או קוורץ. ניתן למצא גם אבנים לפי מזל אסטרולוגי. כך למשל למזל אריה מומלצת אבן סטרין ומזל גדי מומלצת לבודרייט.

למה לבחור אבן נכונה?

יש אמונה שאם בוחרים את האבן הנכונה לפי הלידה ולפי המזל, העונד יקבל אנרגיה טובה ויתחבר אל הכוחות הפנימיים שיש בו. אבן נכונה תיתן לך מזל והצלחה בהרבה תחומים. מומלץ לשלב את האבן לתכשיט שאותו אדם הולך אתו קבוע. מומלץ לשבץ את האבן הנכונה בטבעת או בשרשרת, כך לאבן תהיה השפעה טובה ואפקטיבית על האדם שעונד את התכשיט. כך הוא ראה ומרגיש את האבן בכל שעה נתונה ולאבן יש השפעה טובה עליו.

שילוב אבנים במתכות

אבנים משתלבות עם כל מיני סוגים של מתכות. הרבה מאוד אנשים אוהבים לשלב אבנים יקרות בתוך תכשיטי כסף. את האבן היקרה משבצים בתכשיט בחלק שנקרא בית אבן זה מעין משטח שתופס את האבן ומחזיק אותה שהיא לא תיפול מהתכשיט. יש חומרים מיוחדים שמתאימים כדי להדביק כל סוג של אבן לתכשיט בצורה טובה. אבנים הן חלק חשוב כדי ליצור עבורכם את התכשיט המושלם. וגם אם אתם הולכים עם הרבה תכשיטים בהחלט מומלץ לבחור תכשיט אחד עם אבן חן שמתאימה לכם. לאבן יש גם ערך אסתטי ובנוסף ליופי שלה יש אנשים שמאמינים שהיא נותנת סגולות למי שעונד תכשיט עם האבן הנכונה.

Exit mobile version