Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איך אפשר לדעת אם בן הזוג בוגד?

אם יש לכם חשד לגבי אמינות בן או בת הזוג שלכם, חשוב לדעת כי כיום באמצעות עבודת בילוש טובה ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים, ניתן לגלות יותר אודות פעילות בן הזוג.

רבים האנשים הנמצאים בזוגיות אשר רוצים לדעת אם הם באמת נמצאים במערכת יחסים מחייבת או להוכיח את אי אמינותו של בן הזוג במקרה של פרידה ותהליך גירושין.

אז כיצד עושים זאת? איך אפשר לדעת אם בן הזוג בוגד?

אם אתם רוצים לדעת יותר על נאמנות בן או בת הזוג חשוב שתדעו כי ישנם כיום כמה אמצעים לגלות יותר ביניהם:

חברת ריגול – חברות העוסקות בריגול ובילוש כמו חברת Doctor Spy יכולות באמצעות אספקת מכשור מתקדם וטכנולוגיה מתקדמת כמו מצלמות נסתרות, צילום סטילס צילום וידאו והקלטות להוכיח מקרים של בגידה. המומחים בתחום יכולות לספק לכם ציוד מעקב חכם וכזה שאינו מתגלה במהלך ימי המעבר תוך קבלת הוכחות, תמונות ומידע אודות האדם הנחקר.

אהבה היא לנצח? צילום: pixabay

מצלמת  ריגול – אם אתם רוצים להוכיח לבד כי בן הזוג שלכם בוגד, תוכלו באמצעות מצלמות ריגול לעקוב אחרי בני זוגכם ולהציב מצלמות נסתרות בדירה בבית ובכל חדר שבו אתם מרגישים כי מתבצעת הבגידה.

מצלמות נסתרות מזעריות – אחת הדרכים לגלות יותר על בני הזוג היא באמצעות מצלמות נסתרות זעירות. מצלמות אלה הן סוג של מצלמות כפתור לריגול, הסרטה והקלטה כאשר מצלמות מסוג זה ניתן להטמין בכל מכשיר בין אם מדובר במכשיר חשמלי או בחפצים כמו תיקים, בגדים, עציצים ועוד.

מכשירי הקלטה – אם אתם רוצים להקליט את בן זוגכם מודה בבגידה, תמיד תוכלו באמצעות מכשיר הקלטה המיועד לסמארט פון להקליט את השיחות שלכם או באמצעות מכשירי הקלטה שנועדו להתקנה בחלל החדר. מכשירים כאלה בינם מתקדמים ומאפשרים קליטה בטווחים של 5 מטרים לפחות בזמן השיחה.

שלב ההוכחות

כעת לאחר ששכרתם ציוד אשר סייע לכם בתהליך מציאת ההוכחות, או לאחר שאתם הצלחתם לאסוף מספיק ראיות אודות חוסר הנאמנות של בן  או בת זוגכם – זה הזמן לפעול ולהציג את הוכחות בבית המשפט או בבית הדין הרבני. במידה ואתם רוצים להמשיך את מערכת היחסים, חשוב לדבר בצורה בריאה ונאותה עם בן או בת הזוג ולגשת לטיפול זוגי על מנת לגשר על חילוקי הדעות וליישר הדורים.

Exit mobile version