Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איך בוחרים חברה לקידום אתרים?

אתם רוצים שהעסק שלכם יצליח ומבינים שפרסום ברשת הוא אחד מהכלים היעילים ביותר עבור, צודקים. אכן, אתר אינטרנט מקודם יכול להוביל לשינוי משמעותי ולמבול של "לידים", אך כיצד נדע שהפקדנו את האתר שלנו בידיים מקצועיות ובטוחות, הנה כמה טיפים של מומחים בתחום.

  1. המלצות, המלצות ועוד קצת המלצות
    אל תתפשרו על פחות ממצוין וככל שזה נוגע להמלצות אז תבקשו מספר גדול של ממליצים שחוו את החברה במשך מספר שנים לפחות. קידום אתרים הוא תהליכי ודורש מספר חודשים עד שניתן בכלל לתהות על קנקנה של החברה ולכן יש לשמור על סבלנות מחד ומאידך לוודא כי בזמן הזה נעשה הטוב ביותר על מנת לקדם לכם את האתר. לפיכך, בדקו עם הממליצים כיצד הם חווים את התהליך, מה היתרונות והחסרונות של חברת הקידום, כעבור כמה זמן הרגישו שינוי ומה האופק שעוד צפוי להם מתהליך הקידום.
  2. ביקורות שליליות ואזכורים ברשת
    מצד אחד חיפשנו המלצות ומצד השני נבחן האם יש לקוחות לא מרוצים ומדוע. לקוח אחד הוא כמובן אינו בבת הכל אך כאשר יש תביעות כנגד חברה מסוימת או מבול של ביקורות שליליות אז בוודאי ששווה לבדוק אותה בציציות. ההמלצה היא לחפש את שם החברה ולצדה לחפש ביקורות, פסקי דין ואת המילה תביעות. אם צצות יותר מדי תוצאות אז כדאי שתידלק לכם נורה אדומה.

    קידום אתרים . צילום: pixabay

  3. תיאום ציפיות ברור
    תהליך קידום אתרים אמנם לוקח זמן אך עבור חברת קידום אתרים מנוסה הוא אמור להיות ידוע וצפוי. כלומר, החברה כבר מהשלבים הראשונים יכולה להעריך את כמות התנועה שתגיע לאתר שלכם כעבור איקס זמן, תדע להעריך את כמות הלידים או המכירות ותגדיר יחד אתכם ציפיות ריאליות לתהליך. אמנם האלגוריתם של גוגל הוא דינמי ודברים יכולים להשתנות תכופות, אך חברות קידום בעלות ניסיון ידעו לתת לכם כיוון כללי לגבי התהליך והציפיות.
  4. מנהל פרויקטים שנמצא שם עבורכם
    בתהליך קידום אתרים יש עליות, ירידות וגם הרבה פרטים שאינם ברורים דיים ללקוחות. לכן, רצוי שיהיה מנהל פרויקט אחד שמתנהל מול הלקוח, מסביר לו בכל שלב ושלב על התהליך, מפרט את הנעשה ומפרש את התוצאות. מדוע זה כ"כ חשוב? מאחר ובתהליכי קידום יכולים לקחת חלק מספר גורמים שונים ויהיה קשה מאוד לשמור על קשר עם כולם.
  5. שקיפות לאורך הדרך ובסוף החודש
    שקיפות היא היכולת שלכם לעקוב אחר הנעשה אצלכם באתר ולתהות על קנקנה של חברת הקידום. חברות קידום שמכבדות את עצמן ינקבו בכל הפעולות אותן ביצעו במהלך החודש, יתנו לכם גישה למעקב שוטף אחר הלידים / המכירות ויספקו דו"ח מפורט בסוף החודש עם כל הפרמטרים החשובים (תנועה שהגיעה לאתר מכלל הערוצים, כמות הלידים, עמודים מרכזיים, דירוג הביטויים הנוכחי והממוצע החודשי ועוד כהנה וכהנה).

 

המאמר נכתב באדיבות https://kidumatarim.info/

Exit mobile version