Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איך בוחרים חברת ניקיון ?

בשנים האחרונות יש מגוון עצום של שירותי ניקיון , פוליש לרצפה ושירותי ניקיון מקצועיים ואמינים ומאוד איכותיים. יש תחרות מאוד גדולה בין כל חברות הניקיון ולכן בחרנו לסכם לכם בקצרה איך כדאי לבחור חברת ניקיון מקצועית ואיכותית.

אחד השלבים החשובים ביותר לבחירת חברת ניקיון היא וותק. וותק החברה, הניסיון והאמינות דברים מאוד חשובים בבדיקת ההתאמה שלכם. חשוב לוודא שהחברה מקצועית עם נסיון של מספר שנים וותק רב בשוק, החברה שתבחרו יבואו וינקו לכם את הדירה או המשרדים שלכם.

מומלץ לקבל המלצות מאתרים, לקרוא חוות דעת על החברה, אמינות של החברה. כדאי לברר מאנשים שהזמינו את החברה שאתם מעוניינים בה, לשמוע מהם אם הם היו מרוצים מהחברת ניקיון או שבכלל לא ממליצים עליהם.

חומרי ניקוי וכלי העבודה גם הם לא פחות חשובים בתהליך של קבלת ההחלטות שלכם. יש הבדל עצום באיכות של חומרי הניקוי וכלי העבודה, כל חברה משתמשת בחומרי ניקוי שונים ולכן חשוב לוודא באיזה כלי ניקוי החברה שאתם מעוניינים בה משתמשים. יש כאלה שמשתמשים בחומרי ניקוי זולים או מדוללים באופן לא נכון, ישנם חומרים אשר ייעודיים עבור משטחים שונים ושימוש לא נכון עלול לגרום נזק גדול למשטח.

בנוסף לכך, עוד שלב חשוב הוא סוגי הביטוח של חברת הניקיון שבחרתם. חברת ניקיון איכותית ומקצועית חייבת להקפיד על ביטוח חבות מעבידים ועל ביטוח של צד ג'. אם חברת הניקיון ללא חברת ביטוח מתאים, כל הנזק שנגרם הלקוח יישא בתוצאות.

כמו כן, חשוב לוודא את חברת הניקיון לגבי אחריות, לוודא מה קורה כאשר קורה נזק לחפצים ולרכוש שלכם. לוודא מי אחראי לכל הנזקים וכיצד תוכלו לקבל פיצוי.

שלב נוסף בבחירת החברה, המחיר. מומלץ לדרוש מחיר הוגן בגין עבודה טובה. תחקרו את השוק, תבררו את המחירים בשוק. חברה שתציע לכם מחיר זול מאוד ביחס לשאר החברות יעלה בכם חשד. לכן חשוב מאוד לבחור את ההצעה שאינה זולה במיוחד ולבדוק את השוק לעומק.

לאחר שבדקתם את כל השלבים הללו, אנו ממליצים לכם לבחור חברת ניקיון שבה השירות שלהם מוצא חן בעיניכם. המענה של החברה אנושית, מענה חם, אדיבות, וכמובן זמינות לכל צרכיכם.

למידע נוסף היכנס לאתר החברה של מיי קליין >>https://www.myclean.co.il/

Exit mobile version