Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איך בוחרים משרד תיווך בדרום?

דירות בדרום

אם חשבתם עד היום שפנייה אל משרדי תיווך עולה הרבה כסף – הגיע הזמן שתגלו שעבודה עם משרד תיווך מקצועי דווקא חוסכת לא מעט זמן וכסף. עם מתווך דירות מקצועי לצדכם תצליחו לסגור במהרה את עסקת החלומות שלכם. צוות המשרד יפעל במרץ לקידום האינטרסים האישיים שלכם בעוד אתם מקבלים ייעוץ אישי וחוסכים לעצמכם טעויות של מתחילים.

משרד תיווך מוכר או לא מוכר

עיסוק בתיווך דירות דורש הכשרה מקצועית. על המתווכים להכיר את חוקי הנדל"ן לעומק. לצערנו, פועלים היום בענף לא מעט מתחזים שמציעים שירותי תיווך ללא הכשרה או הסמכה. פנייה אל משרד תיווך גדול ומוכר מבטיחה עבודה מול איש מקצוע מוסמך. אל תתביישו לבקש מהמתווך להציג בפניכם את התעודות שלו.

טיפים לבחירה נכונה של משרד תיווך בדרום

  1. מכירה / קנייה מהירה של נכסים

מתווך בעל ניסיון שליווה אלפי עסקות נדל"ן יודע לזהות ברגע את הצרכים והציפיות שלכם. הוא מכיר היטב את השוק ומבין מתי סבלנות משתלמת ומתי היא תגרום להפסד כספי. ענף הנדל"ן באזור הדרום נמצא בתנופת פיתוח. השוק הדרומי משתנה מחודש ולחודש וללא ייעוץ מקצועי קשה יהיה להחליט מתי כדאי למכור או לקנות נכס.

  1. כמה נהוג לשלם למתווך?

עמלת תיווך סטנדרטית היא 2%  משווי העסקה. נציין שדמי תיווך אינם מוסדרים בחוק כך שייתכנו פערים בין משרדים ואתם מתבקשים לבצע השוואת מחירים ולבחור בהצעה הכי משתלמת. עבודה עם משרד תיווך בדרום שמכיר את השוק ויודע לסגור עסקאות במהרה באה לידי ביטוי במקרים רבים ברווח של עד 20% מערך הנכס.

  1. מי משיג את התוצאות הטובות ביותר?

משרד תיווך בדרום נבחר בראש ובראשוני על פי המלצות. שימו לב שאתם מקבלים המלצות שתואמות את סוג הנכס. כך למשל, נבקש המלצה על משרד תיווך בנתיבות לרכישת דירה להשקעה מאדם שביצע בשנה האחרונה עסקה דומה. כדאי לוודא שזו משרד תיווך בנתיבות שמצליח לסגור עסקאות מהירה בסכומים שתואמים את המחירים בשוק.

שוק הנדל"ן מציע בכל רגע נתון אלפי דירות למכירה באזור הדרום, עם משרד תיווך מקצועי הנכס שלכם יהיה הבא בתור להימכר.

 

Exit mobile version