Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איך בוחרים קוטל נגד יתושים? המדריך השלם

מתלבטים בין קוטל נגד יתושים אחד לבין קטלן יתושים אחר? איך באמת בוחרים את הנכון ביותר? מבין כל הדגמים הישנים והמתקדמים יש כמה דברים שחשוב שתדעו לפני שאתם לוקחים את הרכישה הזאת צעד אחד קדימה.

השוק הפתוח מביא קוטל יתושים לבתים ואף קוטל נגד יתושים תעשייתי, מה אתם צריכים? קטלן יתושים תעשייתי למשל הוא חזק יותר והוא בהחלט יעיל למקומות גדולים יותר. המחיר שלו יקר יותר אבל הוא בהחלט יכול לתת את התמורה של קוטל נגד יתושים עם כמה דרגות של אולטרה סגול, מפסק בטיחות, אפשרות לתלות אותו באוויר ואף מברשת שיהיה אפשר לנקות אותו לאחר השימוש.

כמו כן, כיאה למוצר בטיחותי שכזה, יכיל קוטל יתושים זה מפסק מיוחד שיהיה אפשר להפעיל אותו כך שיתקבל מצב בטיחותי מושלם. כמו כן, יכיל המכשיר מגירה מיוחדת אשר תישלף ואתה יהיה אפשר לנקות בקלות.

מחפשים מוצר חזק ויעיל למשרד או למפעל שלכם? אם מדברים על העניין התעשייתי, זה בהחלט הכיוון שאתם צריכים לחפש. כמו כן, חשוב מאוד להביא בחשבון את עניין הוולט ככל שיהיה גבוהה יותר כך תקבלו את האפקט החזק ביותר של קטילת החרקים המעופפים שהם לא בהכרח יתושים.

איך בוחרים קטלן יתושים קטן לבית?

הדברה של קטלן יתושים לבית הדגם המקצועי יעלה לכם פחות אבל אם כל מה שאתם צריכים זה לקטול יתושים ולא שאר החרקים המעופפים, זה בהחלט יעשה את העבודה. כמו קודמו, גם הפרטי יצויד בנורות אולטרה סגול אשר ימשכו את המזיקים ובאמצעות הזרם החשמלי והוואט הגבוהה יגרמו לקטילה – הכול ללא פיזור של שום כימיקלים לסביבה והתוצאה? הגנה על החיים שלכם ועל איכות הסביבה.

כמו כן, דגם ספציפי זה מביא זרם חשמל חזק שגורם לקטילה מיידית וכך גם מאפשר רשת הגנה צפופה לבטיחות ללא פשרות. כמו כן, יכיל המכשיר מפסק שבאמצעותו יהיה אפשר להפעיל ולכבות את המכשיר- הכול בצורה הבטוחה והנכונה ביותר אשר תשאיר את הזמזום המעצבן ואת העקיצות הרבה מאחור.

המאמר בחסות חדשות bignews

 

Exit mobile version