Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איך חנות וירטואלית תגדיל את מכירות העסק?

חנויות וירטואליות משנות את עולם המסחר

בשנים האחרונות, תחום המסחר הווירטואלי צומח באופן משמעותי ומחסל ורטיקלים רבים שבעבר נשלטו בנדל״ן פיזי במרכזי מסחר כמו חנויות בגדים ואלקטרוניקה. חנות וירטואלית, מטבעה חוסכת את הטרחה של הלקוח להגיע לבית העסק, ובכך הופכת עסקים רבים שאינם מחזיקים בחנות וירטואלית לבלתי רלוונטיים בעידן הטכנולוגי המתחדש.

בנוסף, השימוש התכוף בטלפונים חכמים וברשת האינטרנט על מנת לחפש מידע ולמצוא פתרונות או מוצרים, הופך את השיטוט הפיזי למטלה לא הכרחית עבור הלקוח ומקטין משמעותית את הסיכוי למכירה מזדמנת לעובר אורח. על כן, חנות וירטואלית היא הפתרון המושלם להגדלת מכירות העסק, השאלה היא איך אפשר לעשות את זה.

צילום: FreePik

נגישות היא מילת המפתח

ההבדל המשמעותי שמקפיץ כל עסק עם חנות וירטואלית לרמה מעל העסקים הפיזיים ללא חנות וירטואלית הוא הנגישות ללקוח. אין ספק שהנוכחות ברשת היא קריטית היום כדי לוודא שהלקוח יוכל למצוא את בית העסק. עסק ללא נוכחות ברשת הוא למעשה ״בלתי נראה״ עבור מרבית הלקוחות.

החשיפה של העסק תלויה בהעברת המידע מפה לאוזן או התבססות על עוברי אורח בקרבת בית העסק ועל כן כמות הקהל הנחשף לעסק מצומצמת משמעותית. אך דף נחיתה ברשת אינו מספיק, כדי לוודא שהלקוח ימצא את העסק ויתפתה לרכוש בו, יש צורך באלמנטים נוספים כמו חנות וירטואלית מזמינה וברורה, המדגישה את יתרונות העסק על פני עסקים אחרים, מבצעים מיוחדים, זמני שליחות נמוכים או הבטחה למקצועיות גבוהה ואחריות. בנוסף, חנות וירטואלית טובה היא כזו בה תהליך הקניה הוא מהיר ונוח אך גם מאובטח ומקצועי.

דפוסי קניה וקשר אישי

אלמנט משמעותי נוסף אשר הופך כל חנות וירטואלית לחווית קניה ייחודית הוא שימוש באנליטיקס מתקדמים כמו ניתוח דפוסי הקניה של לקוחות ושימוש בהם על מנת להציע ללקוח את ההצעה הטובה ביותר, כזו שתבטיח לו חווית קנייה מוצלחת ורצון לחזור לקניה נוספת. היום, שימוש בדפוסי קניה הוא אחד הכלים הכי משמעותיים של הקניין הווירטואלי ואחראי במידה רבה להשתלטות של החנויות הווירטואליות על ורטיקלים רבים.

חנות וירטואלית טובה היא כזו שתוכל להציע ללקוח את המוצר הנוסף שהוא צריך בהתאם למה שכבר קנה, להפנות אותו למבצעים שיהפכו את הקניה למשתלמת יותר עבורו וכזו שתשתמש במידע הרב שנמצא ברשת על מנת לשמור על קשר עם הלקוח. כמובן שמדובר בתחום מסובך ורב משתנים וכדי לעשות זאת טוב יש לשכור שירות של חברה המתמחה בדאטה לעסקים שתאפשר לעסק שלכם להפוך מחנות פשוטה לבית עבור לקוחות רבים.

זמינות, שליחות ותחרות

בנוסף על אלו, חנות וירטואלית הופכת את הזמינות של העסק לקריטית. על מנת להתחרות בעסקים אחרים בעולם הווירטואלי, הזמינות של העסק היא קריטית. חנות וירטואלית שהופכת ללא זמינה בשעות מסוימות, ללא תמיכה טכנית מסביב לשעון או שהמידע בה לא מעודכן ( לצורך כך יש חברות ניהול אתרים שיכולות לעזור)יכולה להפוך מחיזוק הכרחי לעסק לאבן נגף. בעולם בו לקוחות יכולים לקנות כל מוצר בכל שעה, חנות שלא תספק את הצורך הזה לא תוכל לשרוד.

כמו כן, הזמינות באה לידי ביטוי גם ביכולת לבצע משלוחים בזמן סביר ולשמור על מחיר תחרותי גם בשקלול מחיר המשלוח. על כן, בנוסף לפתיחה של חנות וירטואלית עם תמיכה טכנית וצוות אנליטיקס מתקדם, יש צורך בשיתוף פעולה עם חברת שליחויות אמינה וזולה אשר תוכל לשמור על איכות המוצרים ולספק זמני משלוח מהירים. עבור הלקוח, משלוח שהגיע באיחור פוגע במוניטין של העסק שלכם, לא במוניטין של חברת השליחויות.

Exit mobile version