Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איך לבחור מתנות שימושיות ליולדת?

להיות אימא זאת שמחה גדולה, אך הטיפול בתינוק רך שזה עתה נולד, הוא תהליך מלחיץ, מעייף ושוחק. כל אימא טרייה צריכה להתרגל למציאות חדשה ותובענית ולהסתגל לסגנון חיים חדש וזקוקה לעזרה ולתמיכה מהאנשים הקרובים לה ביותר. בשל כך חשוב לבחור לה מתנות שימושיות שיקלו עליה במעט ויעזרו לה להתחבר במהירות למציאות החיים החדשה ולתינוק המתוק שזקוק לה. מכירים יולדת טרייה ורוצים לדעת איך לבחור לה מתנה שימושית, יעילה ומתחשבת? כך תעשו את זה.

צילום: pixabay.

מהי המתנה המתאימה ביותר לאימא החדשה?

‏בחירת מתנה מושלמת ליולדת היא לא עניין של מה בכך, וצריך להקדיש לזה מחשבה וזמן. אם תבחרו נכון מארז מתנה ליולדת, תעזרו ליולדת הטרייה ותקלו עליה מאוד. כך גם תוכלו להראות לה שאתם אוהבים אותה, שאכפת לכם ממנה ושאתם דואגים לה ורוצים לעזור לה ולתמוך בה בכל דרך. וכשהיולדת הטרייה יודעת שהיא אהובה ומוערכת, היא מתמלאת בעוצמה פנימית, מתחזקת ומתמסרת לטיפול בתינוק היקר והמתוק שלה.

כך תבחרו מתנה שימושית ליולדת ותעזרו גם לאם וגם לתינוק

הינה כמה דוגמאות למתנות שימושיות שיועילו גם לאימא הטרייה וגם לתינוק הרך וישמחו את שניהם.

כל יולדת זקוקה לפינוקים

‏זאת לא קלישה – כל יולדת זקוקה לפינוקים וכל אימא טרייה רוצה שיתחשבו בה, יעריכו אותה ויעזרו לה בתהליך ההסתגלות לחיים החדשים והמרגשים שלה עם תינוקה החדשה. אז כשאתם בוחרים מתנה שימושית ליולדת, זכרו את זה; חשבו על כל הדברים שיכולים לעזור לה, לשמח אותה, להקל עליה ולתמוך בה בטיפול בתינוק המתוק שלה, והעניקו אותם באהבה.

Exit mobile version