Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איך לבחור ציוד למעבדה?

בארץ יש הרבה אנשים העוסקים בחקר בתחומים שונים. הרבה סטרטאפים מוקמים לפתח חומרים שונים מוצרים שונים. הרבה עבודת מעבדה מתבצעת במכוני מחקר באוניברסיטאות, במכללות ועוד.  יש מי שמפתח תרופות בתחומים שונים יש מי שמפתח מוצרי קוסמטיקה. יש מי שמפתח מוצרים שונים בהייטק וביוטק רוב המחקר מתבצע בתוך מעבדות הרבה חברות גדולות וקטנות במיוחד חברות חדשות שואלות את עצמן איך להקים מעבדה? איזה ציוד צריך במעבדה?.

ציוד היקפי למעבדה

בכל מעבדה מעבר לחומרים שאתם חוקרים אותם, צריך ציוד היקפי שאפשר לעבוד אתו בצורה נוחה ויעילה במעבדה. יש כמה מרכיבים חשובים במעבדה ראשית חשוב שיהיה משטח עבודה נוח שעובדי המעבדה יוכלו לבצע עליו עבודה. לבדיקת חומרים שונים, או כל עבודה אחרת שאתם מבצעים במעבדה.  לצורך לזה צריך שולחן נירוסטה רחב כדי לעבוד עליו. משטחים במעבדה צריכים להיות ברמה של חדר נקי שתהיה רמת נמוכה של חיידקים. לפי הנדרש ולפי מה שמוגדר לכם. ולכן ההמלצה הכי ברורה למשטח שאפשר לעבוד עליו הוא משטח וכן שולחן נירוסטה. זה שולחן ומשטח שרוב המעבדות משתמשות בו נירוסטה היא חומר שמתאים מאוד לרמת ההיגיינה הנדרשת בחדר נקי.

ארון נירוסטה ומדפים מנירוסטה

בנוסף משטחים היגייניים מנירוסטה שהם חשובים מאוד,  יש צורך גם במדפים מתאימים למעבדה שלכם. מדפים שיהיו חלק מתוך ארון נירוסטה. המדפים האלה חשובים מאוד, כי הם יהיו אזורי אחסון לכל ציוד המעבדה שלכם. יש הרבה סוגים של מעבדות שיש להם כל מיני סוגים של ציוד אפשר להתאים את גודל וכמות המדפים בתוך ארון נירוסטה. לפי הצורך של כל מעבדה. יש מעבדות הצריכות הרבה מדפים גדולים כי יש להם ציוד מאסיבי ויש מעבדות מספיק להם מדפים קטנים. כמות שטח האחסון תלוי גם בגודל חדר המיועד למעבדה. אם יש לכם שטח מעבדה גדול, תוכלו גם לעשות לכם יותר שטח אחסון. בנוסף למדפים ולמשטחים חשוב שבמעבדה יהיו גם עגלות כדי להוביל חומרים ומוצרים ממקום למקום. עגלת נירוסטה טובה מאפשרת להעביר חומרים בצורה בטוחה בלי להפיל אותם או להרוס אותם.

Exit mobile version