Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איך להגיע לנתב"ג בלי לקרוע את הכיס?

כולנו היינו רוצים להגיע לנתב"ג בנוחות ובסטייל ובלי לשבת על החישובים הכספיים ימים רבים מראש. אם תערכו סקר אקראי ברחוב ותשאלו אנשים איך הם היו רוצים להגיע לשדה התעופה, סביר להניח שהתשובה הגורפת תהיה במונית. זה מפתיע מישהו? נסיעה במונית לשדה התעופה היא הדבר ההגיוני והמתבקש ביותר. 'אבל, רגע, זה לא יקר מאוד?' זאת שאלה שרבים שואלים רגע אחרי שהם אומרים בפה מלא שאין כמו נסיעה במונית לנמל התעופה. אז זהו, שלא. בשנים האחרונות רווחת בארץ הדעה שמונית לנתב"ג היא סופר יקרה וכמעט לא משתלמת. העניין הוא שאין דעה שגויה יותר ממנה. מונית לנתב"ג היא לא רק האופציה ההגיונית ביותר, היא גם האופציה המשתלמת ביותר. למה? כי היתרונות של הנסיעה במונית לשדה התעופה עולים על אלה של אמצעי תחבורה אחרים. במה? הישארו עימנו ותבינו.

נוסעים בסטייל לנתב"ג ונהנים ממחירים משתלמים

אנחנו יודעים שאין צורך למנות את כל המעלות של נסיעה במונית, כי אתם מכירים אותם היטב. אבל בכל זאת, ורק בשביל לחדד את הפואנטה, הינה כל הסיבות לנסוע במונית לשדה התעופה:

 

צילום: פיקסביי

לקבוע מחיר מראש

חשוב שתזמינו מונית לנתב"ג מראש ותדברו עם הנהג על המחירים. כך תבטיחו הסעה איכותית ברמה גבוהה לשדה התעופה גם בשעות של עומסים וגם בשעות רגועות. אם תקבעו את המחיר מראש, הנהג אף פעם לא יפתיע אתכם עם תוספת על פקקים, על עיכובים או על דרישה למהירות. המונית שלכם תאסוף אתכם בזמן המתאים, מהמקום המתאים ותיקח אתכם לנתב"ג במחיר המתאים.

עשו את החשבון – לנסיעה במונית יש היגיון

מונית היא כלי התחבורה ההגיוני, הנכון והמתאים לנסיעה לשדה התעופה בכל שעות היום. הנסיעה במונית נוחה, אמינה, ובטיחותית. היא חוסכת בזמן ובמשאבים ומביאה אתכם ליעד בזמן. בין שאתם נוסעים לבד ובין שאתם נוסעים עם כל המשפחה, המונית שלכם תביא אתכם לנתב"ג בדרך שלכם, בנוחות שלכם ובזמן שלכם.

Exit mobile version