Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איך להוציא את המיטב מצילומים ביום החתונה?

כל כך הרבה דברים מיום החתונה שלכם יעברו ויחלפו: העוגה תיאכל והלהקה תצטרך להפסיק לנגן בסופו של דבר, אולם התמונות הן אלו שיישארו לעד ויספקו תזכורת מתמדת לאותו יום. 

בדיוק משום כך, כדאי להוציא את המיטב מהצילומים ביום החתונה, מעבר להיותכם הגרסה היפה ביותר שלכם, עם חליפה יפה ושמלה לבנה מהממת, שוודאי שילמתם עליהם כבר ממיטב כספכם וזה עוד לפני שנדבר על תשלום לצלם. אין ברירה אלא רק ללמוד מספר טריקים ולזכור מספר עקרונות שיהפכו את התמונות ליפות אף יותר. 

הבחירה בחליפה הנכונה

חליפה נכונה ויפה אשר נבחרה בקפידה לפי מבנה הגוף של החתן, היא כבר התחלה טובה כדי ליצור תמונות מהממות. בחרו את צבע החליפה, רק וודאו שהיא יושבת עליכם בדיוק. חליפה איכותית לחתונה יכולה להיות בעלת שלושה חלקים או רק שניים, כך שהיא תכלול ג'קט ומכנסיים על פי בחירתו של החתן, בעודה חייבת להיות באורך המתאים הן ברגליים והן בידיים. חליפה שלא תהיה מדויקת במידתה, עלולה להיראות לא טוב בכתפיים ובמותניים במיוחד. טיפ! כדי לקבל תמונות יפות ומחמיאות, כפתרו רק את הכפתור העליון של הג'קט. אל תשאל מדוע יש כפתורים נוספים אם הם לא בשימוש, אלא רק דעו שככה זה הכי מומלץ.

קרדיט לתמונות PIXABAY

בחירת לוקיישן

בחרו לוקיישן לצילום חתן וכלה שיהיה לכם נוח בו ושתהיו שלמים עם המיקום. סביר להניח שייראו זאת בתמונות. התמונות האהובות יצולמו בעיקר, למשל במהלך העצירה בפאב המקומי ובשדות פתוחים כאשר תוכלו להסתכל לעבר האופק הרחוק. גם אם לצלם יהיו מקומות מועדפים משלו באזור החתונה או בקרבת מקום, תמיד טוב שתחפשו חלופות משלכם, עד שתמצאו את הלוקיישן המושלם. אחרי הכול, אתם מכירים את עצמכם הכי טוב.

תכנון היום

הזמן נוטה לאבד משמעות ביום החתונה, כך שקל לפגר בלוח הזמנים. אולם כאשר נצמדים ללוח זמנים שנקבע מראש, בסיוע תזכורות רבות מחברים, ניתן בין היתר גם להקדיש זמן לתמונות, גם לוודא שהכול מתוקתק וגם ניתן לקחת מרווח נשימה נוסף. אם תהיו מבולבלים או לחוצים, סביר להניח שזה ייראה בתמונות, כך שכדאי לחשוב על כלל התכנון, לחשוב על פקקים אפשריים וכמובן על מזג אוויר שיכול להשתנות במהלך היום. אל תשכחו גם לעצור להפסקות אוכל כדי שלא תגוועו ברעב עד זמן החתונה וההתרגשות האמיתית. 

נסו להירגע ורק ליהנות

אחרי תכנון מפרך שלה החתונה, ביום הצילומים כדאי לכם לנסות להירגע. תהיו גאים בעצמכם, באהבה שמצאתם ובדרך מימושה ובאיך שאתם נראים. אתם לא חייבים להתאים  לסטנדרטים חברתיים של יופי, אלא רק להיות עצמכם באופן הכי שלם שיש. צילומי החתונה היפים ביותר הם כאלה שבהם בני הזוג נראים שמחים ורגועים, וקשה לעשות זאת אם אתם מכניסים את הבטן, מסתירים את הסנטר או כאשר דואגים יותר מדי איך תיראו מול המצלמה. סמכו על הצלם שלקחתם שיידע להוציא מכם את המיטב תוך שהוא לוקח בחשבון את משחקי האור, הרוח, הלוקיישן וכל מה שבאמת חשוב. 

Exit mobile version