Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איך להתאים אי למטבח בצורה נכונה?

אם אתם בונים או משפצים מטבח חדש, ורוצים לשלב אי למטבח, חשוב שתדעו כיצד לבצע את זה בצורה נכונה וטובה. לא לכל מטבח מתאים אי, ולא כל אי יתאים לכל מטבח. לכן חשוב מאוד לדעת להתאים נכון את האי למטבח שלכם, אם זה בכלל אפשרי, ולדעת לבצע את התכנון הנכון של המטבח כך שהאי לא יתפוס מקום רב מידי או ההפך יהיה קטן מידי, לא ייצור מראה עמוס או ההפך – מראה ריק מידי ועוד. תכנון והתאמה נכונים של אי למטבח יאפשרו לכם לקבל את המראה הסופי בו אתם חושקים וליהנות ממטבח איכותי ומשובח שישמש אתכם רבות לאורך זמן ללא כל בעיה.

אז איך עושים את זה? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

גודל החלל המרכזי במטבח

הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם מחליטים האם בכלל להוסיף אי למטבח הוא הגודל של חלל המטבח. אתם חייבים להיות בטוחים כי יש מספיק מקום באמצע המטבח על מנת להוסיף אי, מבלי שזה ייצור צפיפות רבה מידי במטבח, קושי במעבר ויהפוך את החלל של המטבח לבעל מראה קטן, עמוס ולא נוח כלל וכלל.

הגודל של החלל המרכזי במטבח הוא קריטי עבור בחירה נכונה של אי המטבח שלכם, ולכן אתם חייבים לבדוק אותו לעומק וכך תוכלו להחליט האם להתקין אי למטבח, ואם כן – מה יהיה הגודל של האי.

צילום: יח"צ

סגנון העיצוב

בניגוד למה שרבים חושבים, אי למטבח לא מתאים רק למטבחים בסגנון מודרני. אתם יכולים למצוא אי אשר מותאם לסגנון של מטבח כפרי פרובנס או כל סגנון עיצוב אחר ולכן גם אם יש סגנון עיצוב מסוים שאליו אתם מתחברים יותר, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על אי במטבח שלכם.

כמובן, אתם חייבים לבחור אי אשר יתאים בסגנון העיצוב שלו למראה המטבח שלכם, ובמיוחד אם אתם רוכשים אי מוכן, ולא כזה שמיוצר בהתאמה אישית עבורכם, בדקו היטב את העיצוב שלו והאם הוא ישתלב בצורה הרמונית, אחידה וטובה עם סגנון העיצוב של המטבח שלכם.

גובה האי

לרוב האי יהיה גבוה יותר מגובה השיש, אך יש כאלו שמעדיפים לשמור על גובה אחיד בכדי ליצור מראה הרמוני יותר, וכמובן – זה תלוי בכם ובצורה שבה האי משתלב במטבח שלכם. בכל מקרה, בכל גובה שאתם בוחרים, קחו בחשבון כי יהיה עליכם לרכוש כסאות מתאימים ולכן בחרו בגובה נכון אשר תוכלו למצוא עבורו כסאות ולא כזה שיחייב אתכם להוציא סכומי כסף לא קטנים על ייצור בהתאמה אישית של כסאות לאי שלכם.

אחסון

אם זה אפשרי, נסו לנצל את האי גם עבור תוספות מקום אחסון במטבח שלכם – זה יתרום לכם רבות בעבודה השוטפת במטבח ובשמירה על הסדר והארגון שלו.

Exit mobile version