Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איך להתחיל לחפש עבודה?

מציאת עבודה היא אחת המשימות הלא פשוטות שנצטרך להתמודד עמן, במיוחד בשעה שיש מיתון במשק או מחסור בעבודות מהסוג שאנו מחפשים. לעתים אנו לא יכולים להיות בררנים מדי ונצטרך לקחת כל עבודה שנותנים לנו כדי לייצר הכנסה נוספת, אולם השאיפה של כל אחד ואחת מאתנו היא לעבוד בעבודה שאנו שמחים ומאושרים בה, עבודה שתפרנס אותנו בכבוד – ואם אפשר אז גם עבודה שלמדנו בעבורה ואנו רוצים לעסוק בה. מודעות דרושים מכירות אנו יכולים לראות כל הזמן ובכל מקום, אולם מה קורה אם אתם מחפשים עבודה בניהול? בהנדסה? בהייטק? סביר להניח שתצטרכו להעמיק בחיפושים, לייצר קורות חיים בצורה מקצועית ומסודרת ולהגיש אותה בצורה הנכונה ובמקומות הנכונים.

האם אתם מחפשים עבודה בזמן שאתם בעבודה אחרת או פנויים לגמרי?

ראשית, כדאי לדעת שמציאת עבודה כשאתם מחוסרי עבודה ופנויים לגמרי שונה מחיפוש עבודה בזמן שאתם עובדים אצל מעסיק מסוים. ללא קשר לוותק שלכם אצל מעסיק מסוים, תמיד חשוב וטוב לסיים בצורה יפה ומכובדת במקום אחד אחד לפני שעוברים למקום אחר. כמו כן כאשר המעסיק האמין בכם, הכשיר אתכם לתפקיד ודאג לכם לעבודה ופרנסה, זה לא יהיה מכובד ויפה להתחיל לזלזל בעבודה בעת שאתם מחפשים עבודה אחרת או לעשות בעיות כדי שיפטרו אתכם בכוח. פשוט חפשו עבודה בשעות שמעבר לשעות העבודה הרגילות שלכם, עדכנו את מקום האתר העבודה שתצטרכו להודיע בעבודתכם מעט זמן מראש על התפטרות ואפשרו למעסיק הקיים למצוא לכם מחליף.

איזו עבודה תרצו למצוא?

כעת תוכלו להגדיר איזו סוג עבודה אתם מחפשים ובמה תרצו לעבוד? לדוגמה אם תרצו לעבוד בתחום האדמיניסטרציה תצטרכו לחפש מודעות דרושים אדמיניסטרציה באתרי דרושים, קבוצות פייסבוק, מודעות בעיתון ועוד. כמובן שאם יש לכם התמחות ספציפית תוכלו לפנות לחברות גם באופן ישיר.

כמה דרכים טובות למציאת עבודה במהירות:

אתר דרושים תמיד יכולה להיות דרך טובה לחפש משרות חדשות. אם אתם חיילים משוחררים תוכלו לפנות לקרן להכוונת חיילים משוחררים המעדכנת מדי פעם במייל על משרות חדשות שנפתחות. כמו כן תוכלו להיעזר ברשתות החברתיות ואף לפנות לחברות באופן ישיר. הגישו קורות חיים בצורה מסודרת, אין צורך לחפור או להציק למעסיקים והיו זמינים לאלה שיחזרו אליכם.

Exit mobile version