Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איך לעצב את חדר התינוק המושלם עבור התינוק שלכם

עיצוב חדרים הוא חלק חשוב מאוד בעיצוב הבית. במיוחד כאשר מדובר על החדר של התינוק שלכם, תרצו לתת את הנשמה ולהשקיע על מנת לשפר את איכות חייו. חדר מעוצב יוכל ליצור אווירה מרגיעה ושלווה, בעוד חדר לא מאורגן יהפוך את הסביבה כאוטית ולא נעימה.

להלן מספר טעויות נפוצות שאנשים עושים בעת עיצוב חדר התינוק:

– שימוש ביותר מדי צבעים בחדר אחד: אם אתה משתמש ביותר מדי צבעים בחדר אחד, זה יגרום לעיצוב החדר כולו להיראות חסר סדר וללא קו עיצובי אחיד

 -חוסר שימוש באור טבעי: אם לא תהיה כמות מספקת של אור בחלל החדר של התינוק, זה ייצור אווירה אפלה

– חוסר שימוש בניגודיות בין האלמנטים בחלל: כאשר אין מספיק ניגודיות בין האלמנטים על הקירות שלך, קשה לאנשים להתמקד בכל דבר אחר מלבד צבע הקיר עצמו

שיקולים מרכזיים בעת עיצוב חדר לתינוק

ישנם שיקולים רבים בעת עיצוב חדר לתינוק. חדר התינוק צריך להיות בטוח ונוח, אך גם מהנה ומעורר, כדי לגרות את ההתפתחות שלו ככל הניתן. כאשר מעצבים את חדר, יש לקחת בחשבון את צרכיו של התינוק. לדוגמה, תינוק יצטרך יותר מקום לזחול בו. כמו כן, רצוי שיהיה מקום למכשיר לניטור נשימה. כך תוכלו להיות עם היד על הדופק ולדעת כי התינוק שלכם נושם והוא בריא בכל רגע ביממה.

יוצרים מרחב בטוח ונעים לתינוק

עיצוב של החדר יהיה מומלץ עם צבעים בהירים, תוך כדי שימוש בחומרים טבעיים כמו עץ ואבן. כמו כן, יהיה מומלץ לבחור בריהוט שאיננו גדול יתר על המידה וזאת תוך כדי התחשבות בגודל חלל החדר של התינוק. דבר נוסף שתוכלו להתייחס אליו זה רמת הבטיחות של הריהוט.

כך למשל, ישנם סוגי ריהוט שונים שנוצרו תוך כדי שימוש בחומרים סינטטיים רבים. ההמלצה שלנו עבורכם היא להימנע משימוש בריהוט מהסוג הזה. העדיפו חומרים טבעיים כמו עץ טבעי ואבן. שימוש בחומרים כאלה יהפוך את האווירה בחדר לנעימה יותר ובו בזמן גם יבטיח כי לא יהיו רעלים בחלל שעלולים להביא לפגיעה בבריאות התינוק. כאשר תבחרו בריהוט כמו זה שנמכר אצל ליטל פינגווין מוצרי תינוקות, תוכלו להיות בטוחים כי אתם בוחרים בטוב ביותר בהקשר הזה.

אור טבעי תמיד מוסיף המון

נקודה נוספת שנרצה לשים עליה דגש היא הימצאות של אור טבעי בחדרו של התינוק. היתרון של אור טבעי על פני מלאכותי זו העובדה כי כך התינוק שלכם יוכל ליהנות מסביבה טבעית יותר, כאשר ישנם מחקרים שמראים כי אור טבעי טוב יותר לראייה, בניגוד לפלורסנט. נוסף על כך, חשיפה לאור טבעי נחשבת לכזו שמשפרת את מצב הרוח ורמת האושר הכללי של בני האדם וזאת על פי מחקרים שפורסמו בשנים האחרונות. כפי שאתם מבינים, סביבה טבעית תבוא לטובתו של התינוק שלכם בשלל מובנים שונים וזה דבר שאין לזלזל בחשיבותו. אין ספק בכך.

Exit mobile version