Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איך לשמור על האופניים החשמליים שלכם מפני גניבות?

גניבת אופניים חשמליים לצד קורקינט חשמלי הם תופעה מוכרת שיש למגר אותה כמה שיותר. בזמן שהרשויות מנסות להתמודדות עם התופעה בדרכים שונות, כל אחד שיש לו אופניים או קורקינט יכול בכמה צעדים פשוטים להתנהל בצורה חכמה יותר אם רק יקפיד על כמה כללים פשוטים. לפניכם כמה כללים וטיפים אשר יסייעו לכם בנושא.

נעילה בצורה נכונה

על מנת לסבר את האוזן פרט חשוב ומעניין שכדאי לכם לדעת הוא שמרבית האופניים שנגנבים לא היו נעולים בצורה נכונה או פשוט לא היו נעולים. זו הסיבה הנפוצה לכך שגנבו לכם את האופניים (אם גנבו..). ולכן כלל ראשון הוא תמיד לנעול אופניים חשמליות וגם כמובן קורקינט חשמלי – גם אם ירדתם רק לדקה לסידור. הכלל השני הוא להשתמש במנעול איכותי ואמין לצד פעולת נעילה נכונה.

יש בשוק מבחר עצום של מנעולים במחירים שונים ובמנגנונים שונים. ההמלצה היא לרכוש מנעול איכותי ואמין, שיש עליו ביקורות טובות. חשוב לבדוק ביקורות על המנעול גם ביחס לדגם האופניים החשמליים שיש לכם. רק אחרי שערכתם השוואה ובדיקה רכשו את המנעול האידיאלי עבורכם. אלמנט נוסף בהיבט הזה הוא רכישה של מנעול עבור אופניים חשמליים מספק ומחנות אמינים. לא מומלץ לרכוש מנעול מדוכן ברחוב שאתם לא באמת יודעים האם המנעול חדש באמת, האם הוא תקין והם הוא יתאים עבור הדגם שלכם.

קודם כל, המובן מאליו – תקשרו את האופניים ונתקו את הסוללה. צילום: אורבניקו

נעילה במקום הנכון

אחרי שהצטיידתם במנעול המתאים חשוב גם לשים לב למיקום שבו אתם מעמידים את האופניים שלכם או את הקורקינט החשמלי שלכם. חשוב לקשור את האופניים לאובייקט שלא ניתן להזזה – למשל לקשור לעץ. אם תקשרו לעמוד מתכת אשר מקובע למדרכה למשל אז לכאורה אין בעיה, אבל עדיף לקשור לאובייקט שהוא יותר מקובע – עץ. טיפ נוסף בהקשר הזה הוא לקשור אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי רק במקום מואר וחשוף לציבור. אם תקשרו בפינת רחוב חשוכה, או אפילו במקום מואר אבל שכמעט אף אחד לא עבור בו – אתם מגבירים מאוד את הסיכוי לגניבת האופניים.

Exit mobile version