Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איך מאתרים נזילות מים?

נזילות מים

כל סימן שמעורר חשד לנזילת מים צריך לקבל התייחסות רצינית. אם אתם חושבים שיש אצלכם בנכס נזילה – חשוב לפעול מיד לאיתור הנזילה וצמצום הנזק. בהעדר טיפול מהיר ומדויק בבעיה הנזק לרכוש שלכם ושל השכנים עלול להפוך לבלתי הפיך. הדרך הטובה ביותר לאיתור של נזילות היא פנייה אל אינסטלטור שמתמחה בתחום ומשתמש באופן קבוע בציוד חדיש. האינסטלטורים המודרניים נעזרים במצלמות טרמיות ומצלמות רובוטיות לטובת איתור של נזילות וסתימות. הציוד החדיש מאפשר טיפול בבעיה ללא גרימת נזק מיותר למבנה.

איך משתמשים במצלמה טרמית?

איתור נזילות במצלמה טרמית נחשב לטכניקת עבודה חדשה. לא כל האינסטלטורים בישראל מחזיקים במצלמה או יודעים איך משתמשים בה. הפעולה של המצלמה מתבססת על הבדלי טמפרטורות באזורים בהם ישנה נוכחות של מים לבין אזורים בהם אין נוכחות של מים. האינסטלטור מעביר את המצלמה מעל האזור החשוד ובהתאם לנתונים שמתקבלים קובע האם קיימת נוכחות של מים מחוץ לצנרת. איתור נזילות במצלמה טרמית מונע גרימת נזק מיותר למבנה ומכוון לתיקונים נקודתיים ומדויקים. כיום אין כל סיבה לשבור אריחי ריצוף או קירות מבלי לוודא תחילה היכן בדיוק ממוקמת הנזילה ומה גורם לה.

היכן הנזילה?

נזילות מים אינן בהכרח ממוקמות באזור בו מופיעים סימני הרטיבות. מים נוטים לחלחל את האזור הנמוך ביותר כך שכאשר מופיעים סימני נזילה אצלכם בתקרה אין וודאות שהנזילה נמצאת באותו מקום. איתור מקצועי של נזילות מים הכרחי גם כאשר סימני הרטיבות ניכרים באזור מסוים. אינסטלטור מקצועי ומנוסה יידע לומר לכם מהו המקור לנזילה ולקבוע האם האחריות לתיקון חלה עליכם או על שכן אחר בבניין. הגורם לו שייך הצינור אחראי לביצוע התיקון.

מדוע חשוב לאתר נכון את מקור הנזילה?

בעבר, אינסטלטורים נאלצו לבסס חלק מעבודתם על ניחושים ותחושות בטן. היו לא מעט מקרים בהם קירות נשברו שלא לצורך. כיום כאשר קיימת טכנולוגיה חדשה אין סיבה שנאפשר גרימת נזק מיותר למבנה שלנו. איתור נזילות במצלמה טרמית הופך את העבודה לממוקדת, יעילה ומהירה הרבה יותר. אין צורך להפוך את הבית כולו לאתר בנייה רק בשביל לאתר ולתקן נזילה.

 

 

Exit mobile version