Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איך מטפחים פרוות פומרניין ?

האם לאחרונה רכשתם כלב פומרניאן ואתם לא יודעים איך מטפחים את הפרווה ? הגעתם למקום הנכון. טיפוח כלבי הפומרניין הוא תהליך בלתי נפרד מהגידול. כל כלבי הפומרניין זקוקים לשגרה של טיפוח מקצועי על בסיס יום יומי. הטיפוח מאוד חשוב לבריאות של הכלבים ולמראה שלהם. כמו כן, מומלץ מאוד לקחת את הכלב שלכם לפחות פעם בחודש לטיפול מקצועי. הפרווה הדו שכבתית של כלבי הפומרניין דורשת הקפדה של סירוק והברשה יום יומית, ואחת לחודש צריך לקלח ולחפוף להם היטב את הפרווה שלהם. לא רק כלבי הפומרניין נהנים מהפינוק והטיפוח שלהם, גם בעלי הכלבים נהנים מזה ועושים באהבה רבה ובמסירות.

הדרכים לטיפוח הפומרניין:

• צחצוח שיניים – טיפול מאוד חשוב בכלב שלכם גם מבחינה הבריאותית וגם מבחינה אסתטתית. צחצוח שיניים לכלב שלכם ייתן הרגשה נעימה יותר גם לכם וגם לכלב שלכם, תוכלו לבלות לידו בלי להריח ריח רע מהפה.
• גזירת ציפורניים – טיפול חובה אצל גזע הפומרניין. קודם כל הכלב שלכם ירגיש יותר בנוחות עם עצמו, ובנוסף אתם תוכלו לשחק איתו בלי להישרט .
• כתמי דמעות – לרוב כלבי הפומרניין יש כתמי דמעות מתחת לעיניים , תופעה מאוד נפוצה אצל כלבים אלו. טיפול קליל שיגרום לכלב שלכם להיראות יותר יפה ונקי , ולהרגיש יפה יותר.
• ניקוי אוזניים – טיפול שכדי לעשות לפחות פעם בחודש כדי שימנע בעיות בעתיד.
• בושם – בושם כדאי לשים אחרי מקלחת , נשמר על הפרווה לפחות שבוע שלם. חשוב מאוד לשים לב שהבושם מיועד לכלבים בלבד כדי שלא ייצור שום בעיה עם הפרווה ולא יצא להם בטעות פריחה בסיבה כזו או אחרת.
• תספורת – מומלץ לספר את כלבי הפומרניין לפחות פעם בשלושה חודשים, כדי שהפרווה שלהם תיהיה יותר בריאה ומלאה.
לסיכום, פרוות הפומרניין דורשת טיפוח רב ותשומת לב. תטפחו את הכלב שלכם כמה שיותר ותשקיעו בו כמו תינוק, הטיפוח יתרום לבריאות של הכלבים שלכם ולביטחון שלהם. כלבים אלו נורא חכמים וזמן איכות איתם תגרום לכלבים לאהוב אותכם יותר ויותר ולאווירה מחבבת בבית.

למידע נוסף היכנסו לאתר לפומרניין ישראל >>https://pomeranian-israel.co.il/

Exit mobile version