Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איך מתמודדים עם הקור?

נכון ישראל לא קרה כמו קנדה או שבדיה ובכל זאת בחורף הישראלי לא נעים להיות בחוץ ללא הגנה. הטמפרטורות בחורף הישראלי יכולות להיות קרובות לאפס וזה כבר קר מאוד.

מזג האוויר יכול להיות מכה גדולה לבעלי עסקים אשר מתקשים להתמודד עמו בנוסף למכת הקורונה. קחו לדוגמא מסעדה אשר בקיץ משתמשת במרפסת שלה לארח אנשים וכך מגדילה את השטח של המסעדה בעשרות אחוזים. נניח כי יש גג במרפסת ולכן עולה השאלה מה אנו יכולים לעשות בכדי לחמם את האנשים במרפסת? ולהימנע מקור? אם כן הדבר החכם ביותר שאפשר לעשות זה לשים פטריות חימום במרפסת. עליכם לדעת כי פטריות אלו מחממות בצורה נפלאה את האזור שלהן וכך אפשר לשבת בחוץ, להתחמם, למרות שקר בחוץ וזה יתרון עצום לכל מסעדה או לכל עסק ובית הרוצים להיות בחוץ בחורף.

האם זה משנה איזה פטריות חימום אני קונה?

עליכם לדעת כי יש הרבה מאוד סוגים של פטריות חימום ולכן אפשר לומר כי פטריות מעולות ויש פטריות פחות טובות. לכן עולה בוודאי השאלה אצלכם האם זה משנה איזה פטריות אני קונה? או שמא זה פחות חשוב? אם כן אנו חייבים לציין שיש משמעות אדירה לשאלה איזה פטריות אתם קונים ואתם צריכים לעשות כל מאמץ בכדי לקנות את הפטריות הטובות ביותר בשוק. עליכם להבין כי ככל שתקנו פטריות יותר טובות כך הן יחממו יותר טוב את הסביבה שלהן וכך הן יגנו עליכם מפני הקור בצורה יותר טובה וזה שווה המון ולכן כדאי לשים לב איזה פטריות חימום אנו קונים.

סועדים מחוץ למסעדה בחודש ינואר. צילום: unsplash

בטיחות – ערך עליו בפטריות חימום

פטריות חימום עובדות במגוון רחב של שיטות מחשמל ועד גז ובגלל שמעורב פה גוף חימום אנו חייבים לציין שאתם צריכים לעשות כל מאמץ בכדי לקנות את הפטריות הבטוחות ביותר שיש. עליכם לקנות את הפטריות הטובות ביותר בשוק וניתן לקבוע כי הדבר שהכי משפיע על רמת הפטריות זה השאלה עד כמה הן בטוחות. אז איך נקנה פטריות בטוחות? התשובה היא שאנו צריכים לשים לב מי מוכר לנו את הפטריות. ככל שנקנה את הפטריות מספק יותר אמין כך נוכל להיות בטוחים כי הן בטוחות יותר. לכן אם אתם צריכים פטריות חימום שימו לב מי הספק שלהן ואל תתפשרו על נקודה זו בכדי להבטיח פטריות איכותיות וטובות במיוחד.

אל תקנו את הפטריות הזולות ביותר בשוק

עוד נקודה שאנו רוצים להדגשי הוא שהמחיר של הפטריות משפיע על האיכות שלהן. למה הכוונה? אם כן אם תקנו את הפטריות הזולות ביותר סביר להניח שהן תהיינה פחות איכותיות וסביר להניח כי הן לא יחממו אתכם כמו שצריך. לכן ההמלצה הכי טובה שניתן לתת היא לא לקנות את הפטריות הזולות ביותר אלא להשקיע קצת יותר כסף וכך ליהנות מפטריות מעולות שיחממו אותנו בצורה טובה.

Exit mobile version