Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איך נתאפר בחורף 2021-2?

עם מסיכה או בלי, את חורף 2022 נקשט באיפור מתאים וטרנדי. אז איך נתאפר בחורף 2021-2022? ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות  עם התשובות.

מראה חורפי שעדיין חם בחוץ?

למרות שנדמה שמזג האוויר החם מסרב לעזוב אותנו, הרי שהקיץ לא יישאר פה לנצח. כבר עכשיו, בשעות הערב אפשר להרגיש מעט הקלה. מזג האוויר הופך נוח יותר. הימים הבאים מבשרים על פרידה מהמראה השזוף לטובת גוון פנים בהיר יותר. מראה איפור מעושן המבוסס על שילוב גוונים של חומים- אדומים, עשוי להיות הדבר הכי טוב שיקרה בחורף הקרוב.

חורף 2022. איפור: ירין שחף, סטיילינג: אלון ניקסון. צילום: מריה סולוביוב
מהם הטרנדים הבולטים?

הטרנדים בעונה הקרובה מתאפיינים במייק אפים דקים עשירים בלחות שיחד עם פודרה קלילה מעניקים עור קורן עם גימור רענן. הטרנד המטאלי יככב בחורף על השפתיים גוונים מתכתיים עם פיגמנט בוהק. גם צלליות  העיניים על כל שטח העפעף בגוונים כהים יפארו כל עין. עצמות לחיים מודגשות עם שימרים בגוון טיפה יותר כהה מצבע העור הטבעי.

ירין שחף. צילום: יחצ
איך להשיג  את המראה?

המראה הושג באמצעות מייק אפ נוזלי על בסיס מים וקונסילר מותאמים לגווני העור. הפודרה שקופה, מקבעת את המייק אפ ויוצרת מראה אחיד ונטול ברק. העפעפיים מאופרות בצלליות קרם  בגוונים של אדום חמרה – לצד נגיעות בורדו המתערבבים זה בזה ויוצרים מראה מעושן. קו הריסים מודגש בשחור פחם. שימר בריק בגוון Bronze מאחד את גווני האיפור וגם  משמש כהארה זוהרת על הפנים – אף ועצמות לחיים) הסומק Bronzing Powderבגוןן כתום "חלודה"'. שפתון Lip Colo bronz בגוון מעודן עם ברק גלוסי משלים את המראה.

Exit mobile version