Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איך תחסכו בהוצאות השנתיות עבור ראש דיו למדפסת

בעבודה או בבית, המדפסת היא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום והיא אחד המכשירים השימושיים ביותר שיש. רכישת מכשיר הכולל כמה פונקציות שונות כגון הדפסה, מכונת צילום וסורק היא משתלמת במיוחד, אך דווקא קנייה קבועה של ראש דיו במבצע – היא זו שבאמת יכולה להפוך את השימוש במדפסת לחסכוני. כדאי להכיר את הדרכים לחסוך בהוצאות השנתיות עבור ראשי דיו שרוכשים למדפסת ובכך לחסוך מאות שקלים בכל שנה.

ראש דיו – מתי צריך להחליף אותו?

 

החלפה של ראש דיו צריכה להיעשות ברגע שכמות הדיו פוחתת, דבר שמדפסות מהדור החדש כבר יודעות להתריע עליו באמצעות חיוויים שונים. בשלבים מאוחרים מאוד, שבהם ראש הדיו כבר כמעט ריק, ההדפסה עלולה לצאת באיכות ירודה. במקרים אלו, הטקסט או הגרפיקה ששלחתם להדפסה כמעט ולא ייראו לעין, או שהגוונים ייראו אחרים מהרגיל – במקרה שמדובר בהדפסה בצבע.

מוטב שלא להמתין למצב כזה, בעיקר אם אתם זקוקים להדפסה שוטפת באופן קבוע, או שאתם עומדים לשלוח להדפסה קובץ "כבד" שיצריך עמודים רבים ודיו בכמות גדולה. אין דבר מתסכל יותר מאשר לגלות באמצע תהליך ההדפסה, שהדיו לא יספיק לקובץ כולו – ולכן כדאי, בכל מקרה, להחזיק בבית ראשי דיו נוספים להחלפה. בנוסף, הרגלי צריכה מתונים בכל הנוגע לשימוש בדיו, עשויים לצמצם באופן ניכר את השימוש במוצר הקיים שלכם ולאפשר לכם למצות את פוטנציאל השימוש בו.

איך אפשר לצמצם את השימוש בטונר?

 

מומלץ לבחור בתבונה את הגדרות המדפסת, בהתאם לקובץ שאותו אתם מעוניינים להדפיס, לדוגמה:

  1. תמונות צבעוניות – אם התבקשתם לשלוח עם הילד תמונה משפחתית לגן, תמיד עדיף לבחור באיכות ההדפסה הגבוהה ביותר ולצמצם את גודל התמונה עצמה. כך ניתן יהיה להשיג צילום מודפס יפהפה וברור, מבלי להעמיס על ראשי הדיו הצבעוניים.
  2. עבודות סמינריוניות וטקסטים ארוכים – אם אתם סטודנטים, או עובדים מהבית, בוודאי תרצו להדפיס קבצי טקסט גדולים מעתת לעת. במקרה כזה, ניתן להגדיר מראש הדפסה בשחור ולבן ולהשתמש בטוש מרקר אמיתי כדי לסמן את המשפטים החשובים, אם יש כאלה.
  3. ותרו על איכות גבוהה ביותר, אם אפשר – ראש דיו בצבע שחור נוטה "להתבזבז" מאוד מהר, אם משאירים את ההגדרה של איכות ההדפסה הגבוהה – גם עבור קבצים שמכילים טקסט בלבד. אם לא מדובר בהדפסת תמונות צבעוניות, מוטב לשנות את הגדרות האיכות – זה לא יפגע בניראות ההדפסה בפועל.

מבצעים על ראשי דיו – תמיד כדאי לחסוך בהוצאות

 

עצות כאלה וגם אחרות, יכולות לסייע לכם לחסוך בשימוש בדיו ולאפשר מקסימום שימוש בראשי הדיו שיש לכם במדפסת – אבל החיסכון המשמעותי יותר יתרחש אם תקפידו לקנות ראש דיו חדש במחירים משתלמים.

ההוצאות השנתיות עבור ראש דיו למדפסת יכולות להצטמצם במאות שקלים בכל שנה: ענק הדיו מציע מגוון רחב של טונרים וראשי דיו, המתאימים למדפסות מדגמים שונים, במחירים ללא תחרות.

 

Exit mobile version