Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אילו אטרקציות תוכלו למצוא לבר/בת המצווה בקיץ הקרוב?

ישנם הרבה אירועים בחיים שמתארים סופה של תקופה. אירועים אלו מעצבים את מי שאנחנו לכל שאר חיינו ומאפשרים לאהובים עלינו ביותר לחגוג איתנו את שלב המעבר המרגש והחדש. אחד מהאירועים המשמעותיים ביותר הוא הרגע בו הילדים שלנו, אלו שרק אתמול אספנו מהגן, הופכים לנערים מתבגרים.

השינויים קורים כהרף עין  ולכן, אירוע בר המצווה עשוי להיות מרגש מאוד לכול המעורבים. כדי להבטיח אירוע מרגש שכל האורחים יזכרו ושיישאר עמכם שנים רבות, חשוב שיהיו אטרקציות מהנות שיתאימו גם לבעלי השמחה ולחבריהם וגם לאורחים המבוגרים יותר. אלו כמה מהאטרקציות שניתן להשיג בקיץ הקרוב שלא ישאירו אף אחד אדיש וידאגו של חגיגת הבר/בת מצווה הזו, ידברו עוד הרבה זמן.

מגע של קצב

כניסות מיוחדות הפכו לטרנד נפוץ מאוד בחגיגות בר ובת מצווה. מהכרזה צנועה וביצוע שיר ועד להפקות ענק, כל אחד בוחר לפי טעמו כיצד לתת לבר/ת המצווה את התחושה שהלילה הם במרכז העניינים. אחת האטרקציות המיוחדות והמרגשות שקיימות הוא צוות של מעגל מתופפים מקצועיים שילוו אותך לאורך כל האירוע. מעגל המתופפים יוכל לקבל את פני מסמרי הערב שלנו אל האולם במקצבים משלהבים ובשיתוף כלי נגינה נוספים או פשוט להוסיף עוד עומק לתקלוט ולהיכנס לרחבה לעשות שמח.

דוכנים

בשנים האחרונות הצטרפו למגוון הרחב גם אטרקציות גרפיטי לבר מצווה אשר כוללים הפעלות רבות לכל קבוצות הגילאים בדוכני יצירה בהם ניתן לעצב פריטים שונים בכל מני סגנונות כמו למשל כובעים ותיקים עם נצנצים, צבעים מיוחדים ופריטים מודפסים, או חולצות עם גרפיטי בבחירה אישית ובהתאמה לרצונות של כל משתתף. ניתן לשלב בדוכנים משחקים תחרותיים מהנים, דוכני מזון להרכבה עצמית ועוד הפתעות משמחות רבות.

קירות צילום

אטרקציות לברבת מצווה. קרדיט: top-art

זוהי אחת מהאטרקציות הפופולריות היום. ניתן להציע לכל האורחים לבצע צילומים מקצועיים על רקעים מעניינים שייצרו תמונות בלתי נשכחות שיישארו עם האורחים למזכרת ושהמשפחה תוכל לחזור אליהן שנים לאחר מכן. ניתן להשיג קירות צילום ממגוון סוגים.

בכל שירותי הצילום הללו, ניתן לקבל תמונות סטנדרטיות או להדפיסן על בלוק עץ או מגנט כדי שיישארו עמכם עוד זמן רב.

היו קשובים, אך שמרו על גבולות

זהו אירוע שכולו סביב ילדכם, על כך אין ויכוח. זהו רגע משמעותי וראוי לעשות מאמצים רבים כדי להגשים להם חלומות ולתת להם אירוע שידבר אליהם וישמח אותם. בתוך ההתלהבות הזו, גבולות תקציביים וערכיים עשויים להיפרץ. חשוב להציב גם ברגעים האלו גבולות מתאימים כך שכולם ירגישו בנוח.

 

Exit mobile version