Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אילו סוגי פילאטיס קיימים? הגיע הזמן להכיר את כל האפשרויות

יצא לכם לשמוע על הניסים והנפלאות שאימון פילאטיס אחד יכול לעשות? כיום מדובר על אחד מסוגי האימונים הכי פופולארי שיש. אנשים מבינים את היתרונות הרבים, ובו בזמן קשה למצוא חסרונות שאפשר לשים עליהם את האצבע. אם מתחשק לכם לשנות את אורח החיים שלכם, מוטב כי תבחרו בשיטת אימון שמתאימה לכם. במאמר הבא נציג לכם את כל סוגי האימונים האפשריים, מהם רק תצטרכו לבחור את האימון הכי מתאים.

רוצים לראות את האימונים באופן מוחשי מול העיניים? כל מה שתצטרכו לעשות זה להגיע אל סטודיו MY MOVE, שם תוכלו לראות את כל האימונים.

אימון פילאטיס מכשירים

השיטה המועדפת על רוב האנשים שמחפשים אחר פעילות המשלבת אירובי ביחד עם כוח. האימון הזה משלב בתוכו את הפילאטיס המסורתי כפי שאתם מכירים אותו ביחד עם מכשירי כוח. השילוב בין האלמנטים האלה הופך את האימון לאידיאלי גם עבור אלה שמחפשים לחזק את עצמם. השילוב של המכשירים יכול גם להפוך את האימונים לשונים אלה מאלה. בכל פעם אפשר להכניס אל תוך האימונים מכשירים שלא היו בעבר. פתאום כל אימון פילאטיס נראה מעט שונה.

פילאטיס שיקומי

סובלים מפציעה כזאת או אחרת? לא פעם הרופאים מסבירים כי רק פעילות ספורטיבית תצליח להחזיר אתכם למוטב. פילאטיס שיקומי מיועד עבור אלה שמתמודדים עם פציעה מסוג כזה או אחר. האימון מאפשר לאותם אנשים לקבל את הפתרון ההולם ביותר עבורם. אימון גופני שמכיל בתוכו תרגילים שהם יכולים לבצע אותם בהתאם לסוג הפציעה. הפציעה לא חייבת לגרום לכך שלא תצליחו לבצע פעילות גופנית. דווקא עם הפציעה תוכלו למצוא את עצמכם חושבים מחוץ לקופסה רוב הזמן.

צילום: freepik
אימוני פילאטיס לנשים בהריון

תקופת ההיריון היא ללא ספק התקופה הכי מרגשת אצל נשים רבות. נשים שמבינות כי החלום הכי גדול שלהן עומד להפוך בקרוב מאוד למציאות. סטודיו MY MOVE מציע בין שלל האימונים גם אימוני פילאטיס המיועדים לנשים הריוניות. כאלה שלא יכולות לבצע את אימוני הפילאטיס הרגילים. האימונים יהיו כאלה שלא אמורים לפגוע בהיריון, אך בו בזמן יאפשרו לנשים להיות בתזוזה. הרי אף אישה לא רוצה למצוא את עצמה במשך 9 חודשים לא עושה אף פעילות גופנית.

פילאטיס עבור מבוגרים

מבוגרים רבים גילו גם הם את היתרונות הרבים של אימוני פילאטיס. מהסיבה הזאת ניתן למצוא גם אימונים אשר מיועדים בעיקר עבור הקהל המבוגר. מיותר לציין כי המבוגרים לא יכולים לבצע את אותם התרגילים כמו הצעירים. לפיכך יש תוכנית אימונים מסודרת המאפשרת להם לבצע תרגילים שונים ומגוונים. היכולת של המבוגרים לשמור על כושר ולבצע פעילות גופנית היא חשובה. בטח כאשר מדובר על פעילות משמעותית ורציפה כמו הפעילות הספציפית הזאת.

Exit mobile version