Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איפה תוכלו למצוא הופעות סטנדאפ שוות שיקרעו אתכם מצחוק

החלטתם ללכת למופע סטנדאפ אבל אתם לא יודעים איפה כדאי ומומלץ ללכת?, איפה מציגים את ההופעות הכי שוות ומה ההופעה שתקרע אתכם מצחוק ותשאיר לכם טעם של עוד? מוזמנים להצטרף אלינו לכמה דקות של ההמלצות הכי טובות למופעי הסטנדאפ הטובים ביותר בשביל שלא תפסיקו לצחוק.

תל אביב – בירת הסטנדאפ של ישראל

ת"א היא בלי שום ספק בירת הסטנדאפ הבלתי מעורערת של ישראל, כאשר בעיר ניתן למצוא מועדוני סטנדאפ ייעודים המאפשרים להגיע לצפות בהופעות הסטנדאפ הטובות ביותר, פאבים המארחים מעת לעת להופעות קטנות, וכמובן אולמות התיאטרון בהם אפשר למצוא מדי שבוע מופעי בידור.

הקאמל קומדי – הקאמל הוא מועדון הסטנדאפ הוותיק בישראל, בו אפשר למצוא הופעות סטנדאפ המתקיימות במהלך כל ימות השבוע, המועדון מוכר ומפורסם בעיקר בזכות היותו בית של אמני הסטנדאפ קומדי בישראל אשר התחילו את דרכם בתעשיית הבידור המקומית, המועדון מפעיל במה פתוחה המאפשר לסטדנאפיסטים בתחילת דרכם לעלות על הבמה ולעשות צעדיהם הראשונים על בימות הצחוק של ישראל, בנוסף כפי שציינו ישנו במועדון ליין של מרתונים בימים שונים וכמו כן הופעות מלאות של אמנים שונים המגיעים מעת לעת להופעות מלאות אליהם ניתן לרכוש כרטיסים.

קומדי בר – הקומדי בר הינו לייבל אמנים ומועדון אשר ממוקם בבית ציוני אמריקה בתל אביב, המועדון פעיל אך ורק בסופי שבוע בימי חמישי עד שבת, ובו תוכלו למצוא מרתונים אל תוך הערב והלילה עם אמני הבית של הקומדי בר ואמנים אורחים המגיעים מעת לעת להופעות אורח.

סטנדאפ פקטורי – המועדון הצעיר ביותר ברשימת המועדונים הפועלים בתל אביב, במועדון ניתן למצוא הופעות במהלך כל ימות השבוע אליהם אפשר לרכוש כרטיסים באתר המועדון, הן אם להופעות של אמנים המגיעים להופעה מלאה, והן למרתוני הסטנד אפ המתקיימים במקום.

סטנדאפ בצפון

החלטתם לנסוע לסטנדאפ בצפון או שאתם תושבי האזור, אז להלן מספר מקומות בעיר בהם תוכלו למצוא מופעים שירימו לכם את מדד הצחוק.

פאב הפרה שיבת ציון – פאב מהמוכרים והמפורסמים שבצפון המארח מדי שבוע להופעות של אמנים שונים ברכישת כרטיס מראש.

תיאטרון הסטודיו בחיפה – אחד מהמקומות היחידים באזור הצפון ובחיפה בפרט אשר מזכיר מועדון סטנדאפ המושלב עם תיאטרון, בו תוכלו למצוא מופעים המתפרסמים באתר המועדון, אחד מהליינים המפורסמים שמתקיימים במועדון אחד לחודש הינו "מרתון סטנדאפ הקהל מת מצחוק" בניהולו של הסטנדאפיסט שי חדד המארח סטנדאפיסטים מתחלפים מכל הארץ.

בית נגלר – המשכן לתרבות ואומניות נגלר הממוקם בקריית חיים הוא תיאטרון בו מתקיימים הופעות מהטובות ביותר שיש לצפון להציע, החל מהופעות מוזיקה, שירה בציבור, הצגות ילדים וכמובן סטנדאפ, שבעבורו התכנסו עד הלום.

סטנדאפ בדרום

אז איפה אפשר לראות סטנדאפ בדרום אתם שואלים את עצמכם? יש לנו כמה מקומות מעניינים להמליץ לכם עליהם.

מתנ"ס אלוני ציון באשקלון – באלוני ציון היכל תרבות המכיל עד 300 מקומות בו מתקיימת אחת לחודש הופעת סטנדאפ במחירים ובלעדיים לתושבי העיר והסביבה, אחת מההופעות המומלצות שרצות במקום הינו "המרתון של חזון" בניהולו של הסטנדאפיסט עופר חזון, המארח סטנדאפיסטים מהטובים והמצחיקים בישראל.

מרכז הצעירים לתרבות בבאר שבע – זהו מתחם מפורסם בעיר העתיקה בבאר שבע שבו יש אולם מרכזי בו מתקיימים על בסיס קבוע מופעי בידור.

 

המידע באדיבות פורטל סטנדאפיסט – אתר סטנדאפ ובידור להזמנת הופעות וצפייה ישירה.

Exit mobile version