Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

איפור לפורים לילדים – המלצות ורעיונות שישדרגו לכם את פורים

איפור לפורים
צילום: pexels

אמנם נראה שהקורונה כאן כבר נצח, אבל רק עוד לפני שנה הכל היה נראה אחרת. פורים היה פורים, עם מסיבות במסגרות החינוך, תחפושות מגוונות ומשלוחי מנות בין חברים. מה יהיה השנה? במקרה הטוב יהיו אלה חגיגות מרחוק, ובמקרה הפחות טוב הן יהיו בפורום מצומצם מאוד.

אך האם זאת סיבה לצמצם גם את החגיגות? מדוע לא ליהנות מאווירת החג כמה שניתן? אחת הדרכים לעשות זאת ולגרום גם לילדים להרגיש את החג ושמחתו למרות הבדל בין החג השנה לפורים בשנים קודמות, היא באמצעות איפור פורים לילדים.

דווקא באמצעות איפור הפנים, הילדים יוכלו לשמוח כבכל שנה בשנה, להרגיש את החדווה שמלווה בלהתחפש ולהתאפר, ולמשך כמה ימים – להיכנס לתוך עולם אחר בתוך התחפושת.

בדרך כלל אין צורך בקישוטי פנים מיוחדים בשביל התחפושת, משום שממילא נפגשים עם מכרים וחברים באופן פיזי. ואולם כיום, כאשר מסיבות הפורים יהיו כנראה בזום, איפור הפנים יהיה החלק הדומיננטי ביותר בתחפושת – משום שאותו יראו על הצג כל הזמן, ולכן כדאי להשקיע בו ולשמח את הילדים.

איך בוחרים איפור פנים לפורים המתאים לילדים?

כלל רשתות השיווק מפרסמות מוצרים לפורים, אולם כאשר קונים צבעים לציור על הגוף חשוב לשים לב לכך שזהו באמת ייעודם והם קיבלו אישור של משרד הבריאות, גם אם המחיר מעט יקר יותר. בנוסף, תמיד ניתן לרכוש איפור אצל משווקי איפור מקצועי ולהיות בטוחים ושקטים יותר לגבי טיב המוצרים.

ישנם שני סוגי צבעים לציור על הגוף – צבעי שמן וצבעי מים. צבעי שמן בעלי צבעים חזקים יותר אך הם עמידים פחות ויימרחו עם כל נגיעה בהם. מומלץ לרכוש צבעי שמן עבור ילדים שלא נוגעים כל הזמן בפניהם ומסוגלים לשאת את התחושה על עורם. לאלו שלא- מומלץ לקנות צבעי מים. הם מחזיקים טוב יותר וניתנים להסרה במגע ישיר עם מים, אך לרוב הצבע שלהם יותר חיוור.

מלבד הצבעים, יש לרכוש גם מכחולים או ספוגיות או שניהם, מה שיהיה יותר נוח למצייר האיפור ולרגישות של הילד. גם כאן מומלץ לקנות כאלו איכותיים יחסית, כדי שהתוצאות יהיו טובות יותר.

תמיד כדאי לבדוק את רגישות הילד לצבעים לפני שמתחילים באיפור הפנים. מומלץ למרוח מעט צבע על היד או במקום בולט אחר וממתינים מספר דקות לוודא שלא מגרד לו או מתפתחת אצלו רגישות.

איך יוצרים איפור פנים?

רעיונות לדוגמאות איפור ניתן למצוא ברחבי האינטרנט, אם מעוניינים באיפור קליל ומיוחד או חיפוש באופן ספציפי של האיפור המתאים לתחפושת, דוגמת אריה, צב, חיפושית או פרפר.

כדי לעשות את איפור הפנים נכון, מומלץ לעשות מעברים בין הצבעים כאשר הם עדיין לחים על הפנים, כך המעברים יהיו חלקים יותר. בנוסף כדאי להחליף ספוגיות בין צבע לצבע, למנוע ערבוב. אם מעוניינים להדגיש את האיפור ניתן לפזר מעליו נצנצים.

כמובן, ציורי הפנים מיועדים לא רק לילדים. גם מבוגרים יכולים ליהנות מהאיפור ולהעצים את חוויית החג שלהם באמצעותו. קיימות ברחבי האינטרנט אינספור דוגמאות איפור לפורים למבוגרים, במגוון סגנונות.

לבדיקת מועדי פתיחת קורס איפור מקצועי לחצו כאן

Exit mobile version