Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אירועים משפחתיים יצירתיים במיוחד

תקופת הקורונה נחשבת לתקופה מאתגרת מאוד לכולם, אך למרות התפרצות הנגיף החיים עדיין ממשיכים וניתן לתכנן ולהפיק אירועים משפחתיים אינטימיים בהתאם להנחיות המחייבות של משרד הבריאות. כדי להפיק אירוע משפחתי בתקופת הקורונה חייבים לשמור על ראש פתוח ולהפגין יצירתיות, יש מגוון רעיונות מקוריים להפקת אירועים משפחתיים ואחרים, כולל חתונות, ימי הולדת, מסיבות בר ובת מצווה, ברית מילה וועד.

חוגגים למרות מגבלות הקורונה

לבטח גם אתם מכירים את הביטוי "החיים חזקים מהכול", ואכן תקופת הקורונה המאתגרת מוכיחה זאת. לא מעט ישראלים איבדו את מקום עבודתם, רבים נמצאים בחופשה ללא תשלום וחיים מדמי אבטלה, ולמרות החשש והדאגה מהפרנסה ומנגיף הקורונה, אין לוותר על אירועים משפחתיים המוסיפים שמחה ואושר לכל המשתתפים.

יש לציין כי משרד הבריאות מעדכן אחת לכמה שבועות את ההנחיות לגבי אירועים שונים, נכון לדצמבר 2020 אין עדיין אפשרות להפיק אירוע משפחתי גדול כמו חתונה בגני ובאולמות אירועים מאחר והמקומות כולם סגורים, יחד עם זאת אפשר להפיק אירוע אינטימי בהשתתפות של עד 10 אנשים במקום סגור ומקורה ועד 20 אנשים בשטח פתוח, תוך הקפדה על כל הכללים, בדגש על מסכות על הפנים, ריחוק חברתי של שני מ', היגיינה ועוד.

אלטרנטיבות לאירועים המשפחתיים ההמוניים

ישראלים אוהבים לחגוג יחד אירועים משפחתיים, וניתן לראות חתונות מרובות משתתפים, מסיבות בת ובר מצווה בהשתתפות מאות אורחים ומוזמנים ועוד. כיום, בצל משבר הקורונה, אין אפשרות להפיק אירועים משפחתיים המוניים ויש להקפיד על ההנחיות. לכן, ישראלים מפגינים יצירתיות ומוצאים פתרונות מקוריים להפקת אירועים משפחתיים שמחים, גם אם מותר להזמין עד 20 איש לאירוע המתקיים בשטח פתוח.

מסיבת חנוכה משפחתית תחת סגר. צילום: Pexels

כך לדוגמה, אפשר לתכנן ולהפיק אירוע משפחתי מוגבל במשתתפים באתרי מורשת ובאתרי טבע שונים ברחבי המדינה, בתיאום מול הרשויות הרלוונטיות. כמו כן, אפשר להפיק יום הולדת או אירוע משפחתי אחר בחצר הפרטית או בפארק פתוח וירוק ליד הבית, וכל עוד אין סגר או מגבלה אחרת אפשר להפיק את האירוע בחוף הים, בחיק הטבע וכדומה.

כדי להפיק אירוע משפחתי משמח ומרגש כדאי להשקיע יותר בתפאורה ובאוכל, למרות שיש מעט משתתפים כדאי להזמין קייטרינג או ארוחת שף וליהנות ממנות גורמה ומחוויה קולינרית יוצאת דופן. כמו כן, ניתן לשדר את האירוע עצמו וכך מתגברים על מגבלות הריחוק החברתי ומספר המשתתפים באירוע, ומומלץ לבחור אטרקציות מדליקות ברוח התקופה.

אם אתם מחפשים רעיונות מקוריים ויצירתיים להפתעת חתן או כלת השמחה, יש אפשרות להפיק מצגת מקורית ומרגשת או קליפ מדליק עם מוסיקת רקע, ברכות ממשפחה וחברים, סרטונים מתקופות שונות בחיים ועוד. בעזרת חברת הפקות מקצועית המתמחה בצילום אירועים, בצילומי בוק, במצגות מקצועיות ובהפקת קליפים ליום הולדת 60 וקליפים לאירועים משפחתיים אחרים, תוכלו לשדרג את האווירה באירוע ולהפתיע את כל החוגגים עם קליפ מקורי ומרגש, את הקליפ אפשר גם לשדר בזום לכל המשתתפים באירוע מרחוק, וכך כולם צופים יחד בסרטון המעניין ונהנים מאירוע מקורי וייחודי.

בנוסף, אין לשכוח מתנות לחתן השמחה וכדאי להזמין מראש גם מתנה קטנה ושימושית לאורחים המשתתפים באירוע עצמו, אם מזמינים צלם אפשר להוסיף לחבילה צילום מגנטים, אבל יש עוד מגוון רעיונות למתנות מדליקות לאירועים.

Exit mobile version