Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אירועי תרבות בהרצליה – אירועי תרבות קרובים

כאשר מדברים על אירועי תרבות באזור המרכז, הרבה פעמים ההתייחסות היא לאירועים שמתרחשים בתל אביב. אך כפי שאנחנו יודעים, גם לערים אחרות יש מה להציע ולא מעט.

צילום:pixabay

בין אם מדובר באירועים ייחודיים שנערכים על ידי העירייה ועל ידי גורמים מקומיים אשר מבקשים לאפיין את העיר בצורה מסוימת ובין אם מדובר באירועים סטנדרטיים רגילים, אשר ניתן למצוא בכל מקום בו יש אולמות מופעים ומקומות אחרים בהם ניתן לערוך אותם.

כך למשל, אנחנו יכולים למצוא מגוון של אירועי תרבות בהרצליה עיר הגובלת עם תל אביב בחלקה הדרומי. העיר אשר מוכרת הרבה בזכות חוף הים הייחודי שלה ובזכות אזור התעשייה המפותח אשר נמצא במערב העיר וכולל לא מעט משרדים של חברות הייטק גדולות, יש לה גם לא מעט מה להציע בכל הקשור לאירועי תרבות שונים.

צריך לומר, כשאנחנו מדברים על אירועי תרבות בהרצליה, אזי שאנחנו מדברים כאמור על אירועים שמתרחשים באופן תדיר בעיר, בזכות מגוון מקומות ייחודים ומרשימים שמארחים אירועים מסוגים שונים, ובין אם מדובר באירועים אשר נערכים במסגרת פסטיבלים וכדומה. לכך יש להוסיף את העובדה שבחגים ובמועדים מסוימים נערכים אירועי תרבות מותאמים עבור ילדים ובני נוער.

לפני שנספר על מספר אירועי תרבות בהרצליה ומקומות שמארחים מופעי תרבות, צריך לומר שהעיר הרצליה מוכרת גם בזכות שני אירועי ספורט גדולים אשר נערכים בה במהלך השנה, ואף על פי שהם לא עונים להגדרה של "תרבות" במובן הקלאסי, אין ספק שהם מכילים גם מאפיינים כאלה. כך למשל מירוץ הרצליה הפופולארי שמושך אליו אלפי משתתפים כל שנה לקראת סוף אפריל וכן טריאתלון נשים שנערך בקיץ ומושך אליו לא מעט ספורטאיות ישראליות שרצות, שוחות ורוכבות על אופניים.

מקומות שמארחים אירועי תרבות בהרצליה

ישנם 3 מקומות עיקריים בהם ניתן למצוא אירועי תרבות קבועים בהרצליה. מועדון זאפה באזור התעשייה החדש, שם אפשר למצוא מדי ערב הופעה של אמן אחרים ולעיתים, כמו בימי שישי, אפשר ליהנות משני מופעים (צהריים וערב). המועדון שייכת לקבוצת זאפה הידועה.

סינמה סיטי בכניסה לעיר, אשר אומנם מוכר כמתחם הקולנוע המרשים בישראל אך נערכים בו גם לא מעט אירועי תרבות, כנסים והרצאות שונות. וכן תיאטרון הרצליה במרכז העיר, אשר מציג הצגות שונות, מקוריות וכאלה שמגיעות מתיאטראות שונים בעיר.

לצד מקומות אלו אפשר למצוא גם מועדונים ופאבים שמארחים אמנים בולטים, למשל פאב אינגה שמארח להקות ואמנים צעירים.

מלבד מקומות אלו, הרי שניתן למצוא מגוון אירועי תרבות שנערכים בשבתות ובימי הקיץ בפארק הרצליה השוכן ליד קניון שבעת הכוכבים, כולל מופעים של להקות זמר שונות, וכן תערוכות שונות אשר נערכות במשכן האמנים בעיר.

עיריית הרצליה דואגת לאירועים מגוונים הן עבור כלל האוכלוסייה והן עבור קבוצות אוכלוסייה ספציפיות כמו נשים, קשישים, ילדים ועוד.

Exit mobile version