Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אלעד שער מזמין אתכם לרחבה: "הלילה נרקוד"

הזמר אלעד שער עם אלבום חמישי במספר עליו הוא שוקד בימים אלה, משחרר שער סינגל חדש , שיר שמקווים שיחבר בין דתיים לכאלו שאינם, כל הדרך אל רחבת הריקודים. בבחינת אחדות ישראל!.

מעל עשור של קריירה מוסיקלית ענפה הכוללת הופעות על הבמות הגדולות בציבור הדתי-חרדי בארץ כמו אצטדיון "טדי" שבירושלים, ובאירועים בקהילות היהודיות שמעבר לים. קהל שהולך אחריו להופעות ואירועים ומכיר את שיריו בעל-פה, ארבעה אלבומים מוצלחים שניפקו שלל להיטים שחלקם הפכו עם הזמן לקלאסיקות של בלדות ושירי תפילה כדוגמת "הוציאה ממסגר נפשי", ו"למען שמך". ועם אלבום חמישי במספר עליו עובד בימים אלו, הזמר אלעד שער, מסומן על-ידי לא מעט גורמים בתעשיית המוסיקה הים-תיכונית הדתית כ"היורש" של הז'אנר.

אלעד שער הלילה נרקוד . צילום באדיבות תומר כהן יח"צ

בימים אלו עושה שער מהפך מוסיקלי, עם חומרים מוסיקליים בעלי טקסטים מקצבים וסאונדים שונים ממה שעשה עד-כה. לצד שיתופי פעולה עם מיטב השמות בתעשיית המוסיקה כגון יעקב למאי, ציקי זנתי, ועוד.

כחלק מהשינוי המוסיקלי. חבר שער אל גבריאל סרוסי, מוסיקאי ויוצר פורה שחתום על המילים והלחן, כשעל העיבוד וההפקה המוסיקלית אמון המעבד והמפיק המוסיקלי עמוס כהן, שילוב שיצר שיר שמסתמן כלהיט שיחבר בין דתיים לכאלו שאינם, כל הדרך אל רחבת הריקודים. בבחינת אחדות ישראל!.

 

Exit mobile version