Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אם כדאי להשקיע בנכסים ביוון

נכסים ביוון

בזמן האחרון יש נטייה או אופנה בשוק הנדל"ן שכדאי לקנות נדל"ן ביוון. אם גם אתם שמעתם על התופעה הזאת, אתם אולי מעוניינים לדעת במה בעצם מדובר? כדי ללמוד את הנושא של יוון כבירת נדל"ן חדשה. הרבה אנשים קונים לאחרונה נכסים ביוון ועושים השקעות נדל"ן ביוון.

איך נוצרה ביוון אימפריית נדל"ן?

בשנת 2008 התחיל המשבר הכלכלי הגדול ביוון . בימים אלה הוא כבר הגיע אל השיא שלו ויוון נמצאת עכשיו בהתחלה של מגמת התאוששות בתהליך ארוך של יציאה מהמשבר הכלכלי. אחת מהתופעות של המשבר הכלכלי, היא ירידה גדולה במחירים של נכסי נדל"ן. אין צורך להיכנס ממש למספרים, אבל ניתן לומר שמחירי הנדל"ן ירדו בצורה קיצונית. נכסי נדל"ן עולים היום ביוון חצי מעלות הבנייה שלהם ! . עד כדי כך העלות ירדה.

קונים נכסים ביוון

יש המון אנשים שקונים נכס או שניים ביוון. ויש אפילו אנשים שקונים הרבה מאוד נכסים ביוון. הם מנצלים את ההזדמנות שהשוק כל כך טוב. כדאי לנצל את ההזדמנות ולא לחכות. כי יוון יוצאת לאט  מהמשבר הכלכלי, ערך הנכסים צפוי לעלות. אם אתם גם רוצים ליהנות מעליית הערך, מומלץ להזדרז ולרכוש נכסים ביוון. כדי ליהנות מרווח יפה. יש עוד סיבות למה אנשים קונים ביוון. יש תנאי מיסוי טובים שהופכים את קניית הנכס לכדאית. קיימת היום אמנת מס בין ישראל ליוון שנותנת לנו יתרונות ברכישת נכסים ביוון. גם ממשלה היוונית מעודדת רכישת נכסים, כך שהשוק המקומי בעד התהליך ומאוד מסייע לו.

עסקה חכמה וטובה

אנשים אשר מנתחים את מצבה של יוון צופים כי יוון תצא בקרוב מהמשבר הכלכלי. כך שערך הנכסים יעלה מהר. מדובר בעסקה חכמה וטובה. כמו כל עסקת נדל"ן יש בתהליך חוקים ופעולות שצריך לדעת. מה גם שלא כל אחד רוצה לנסוע ליוון כדי לסדר את התהליך. כדאי לפנות לעורך דין שמבין בתחום הזה. יש לו הרבה ניסיון ברכישת נכסים ביוון עבור לקוחות. הוא יעשה עבורכם את כל תהליך הפרוצדורה. ויחסוך לכם הרבה טרחה זמן וכסף.

 

Exit mobile version