Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אמן חושים ישראלי לאירועים פרטיים ועסקיים – אסף סלומון

אסף סלומון הוא אמן חושים לבר מצווה, ידוע ומכור בישראל, אשר מרבה להופיע עם מופע אומן החושים המושקע ביותר בארץ, בכל המגזרים, הדתי והחילוני. אסף התפרסם בפינתו בטלוויזיה וכאשר חזה את תוצאות מערכת הבחירות פעמיים ברציפות! אסף הוא אמן חושים ישראלי מהבכירים ביותר שלמדו וחקרו את תחום המנטליזם ויצר מופע המשלב קריאת מחשבות, טלפתיה, תרגילי מחשבה ועוד, הכל בשיתוף הקהל שלוקח חלק פעיל ביותר בחוויה. המופע מתאים לקטנים ולגדולים, לילדים, בני נוער ומבוגרים ומצליח לרתק את הקהל ולהפתיע אותו כל פעם מחדש כבר מעל 15 שנה. בשנת 2020 נעצרו בבת אחת כל ההופעות בארץ ולאסף היה זמן לחדש את המופע.

שריינו עכשיו תאריך לקראת חזרת האירועים ומופע אומן החושים של אסף סלומון בקרוב מאוד!

אמן חושים ישראלי מוביל – אסף סלומון

מחפשים אמן חושים ישראלי לאירוע בר המצווה שלכם? אסף סלומון הוא אמן חושים ישראלי מצליח שידוע בפופולריות שלו בקרב ילדים ובני נוער. אסף מלמד את חתן בר המצווה לעשות כמה קסמים ויחד הם כובשים את הקהל באירוע. כנסו לקרוא תגובות והמלצות על אסף סלומון, אמן חושים ישראלי מוביל באתר הבית. בר המצווה הוא אירוע מיוחד בחייו של כל ילד ונער מתבגר. את האירוע המיוחד אפשר לחגוג בצורה מיוחדת ולשלב את מופע אומן החושים של אסף סלומון באירוע בר המצווה. אסף סלומון מופיע בכל רחבי הארץ ומתאים את המופע לסוג הקהל, בין אם זה קהל חילוני, דתי או חרדי. בנוסף יש לאסף מופע אמן חושים לעסקים וחברות הייטק, אשר הוא מריץ כבר שנים רבות ומצליח מאוד בקרב הסקטור העסקי והפרטי כאחד.

אמן חושים ישראלי לאירוע מיוחד במינו – אסף סלומון

אסף סלומון הוא אמן חושים ישראלי המשלב במופע שלו סיפורים ואנקדוטות מההיסטוריה והתנ"ך ומתאים אותם לתקופה הזאת. המופע מושקע ביותר ומצליח לבדר ולהוציא קריאות השתאות מהצופים בו, שגם נוטלים חלק בחלק מהקטעים במופע, המשלב אביזרים, קריאת מחשבות, זיהוי מספרים, ציורים ואותיות בעזרת כוח המחשבה ומנטליזם ועוד. אסף מסביר לקהל איך חלק מהקטעים עובדים ולא לוקח את עצמו ברצינות גדולה מדי אלא פשוט מופיע מתוך אהבה וכישרון רב שגילה שיש לו לתחום מגיל צעיר כילד.

צילום: freepik

אמן חושים ישראלי לאירועי בר מצווה, שבת חתן, ימי הולדת ועוד – אסף סלומון

הזמינו עכשיו מופע אמן חושים ישראלי איכותי מאחד מאומני החושים המובילים בארץ, אשר זכה לשבחים מאורי גלר ומקולגות נוספות והצליח להגיע ללב של אלפי אורחים במגוון אירועים פרטיים ועסקיים בהם הוא כל הזמן מחדש ומוסיף קטעים לארגז הכלים שלו. מוזמנים לראות תמונות באתר, לקרוא ביקורות ולהזמין עוד היום את המופע של אסף סלומון לכל אירוע, קטן או גדול שיש לכם!

הזמינו תאריך מראש שכן בשל הפסקת המופע נוצר עומס של מזמינים. חייגו עכשיו לפרטים על המופע או השאירו פרטים באתר ואסף יחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים לגביי סוגי המופעים, סדנאות הקסמים המיוחדות שלו ועוד.

מחפשים אמן חושים ישראלי ברמה הגבוהה ביותר? הגעתם למקום הנכון! אסף עובד בתחום כבר מעל 15 שנה והמופע שלו מצליח בכל רחבי הארץ בקרב כל הקהלים, בכל המגזרים, כל מופע מותאם לקהל הצופה בו ולוקח בו חלק, ילדים, הורים, בני משפחה וחברים. חייגו עכשיו לפרטים נספים!

חוזרים לשגרה ונהנים במופע אמן חושים ישראלי – אסף סלומון

אסף הוא אמן חושים ישראלי מיוחד במינו בעל B.A בכלכלה ומנהל עסקים ובעל תואר הנדסאי תעשיה וניהול. אסף חבר באגודת הקוסמים הרשמית וכן באמ"י- ארגון אומני ישראל. אסף השתתף בסדנאות קסמים ומנטליזם רבות לאורך כל הקריירה שלו, קרא וחקר את עולם הטלפתיה והפסיכולוגיה, התת מודע, הדמיון המודרך, סוגסטיות וכדומה ואת כל אלה אסף מצליח לשלב בצורה מקורית ויצירתית במופע אמן החושים שלו. אסף מעלה שני סוגי מופעים: מופע קלוז אפ, מופע המשלב אביזרים, קסמים טלפתיה בו אסף עובר בין השולחנות באירוע ונעזר בחפצים מחיי היום יום לביצוע התרגילים, זה יכול להיות כל דבר החל מקלף, גומייה, כפית או כל דבר אחר. המופע השני הוא מופע מול קהל גדול בו מתבצעים תרגילי מחשבה, מנטליזם טלפתיה ועוד.

מחפשים אמן חושים ישראלי מוכר ומצליח לאירוע שלכם? מוזמנים לגלוש באתר וללמוד עוד על אסף סלומון, מאין הגיע, היכן הופיע ומידע נוסף כולל תמונות, המלצות ועוד. מוזמנים ליצור קשר להזמנת המופע או קבלת פרטים על סוגי המופעים השונים וכן לשריין תאריך לאירוע הבא שלכם כבר עכשיו לקראת החזרה לשגרה!

אסף סלומון – אמן חושים לבר מצווה ולכל אירוע משמח אחר! הזמינו עכשיו תאריך

לא כל אמן חושים ישראלי יכול להופיע במשך שעה וחצי עם חומר גדוש ומעניין שמצליח לרתק את הקהל. אמני חושים צעירים וחדשים יכולים לבצע כמה תרגילים בודדים אבל נדרש ניסיון רב של שנים רבות כדי לדעת לאלתר מול הקהל ולהכניס אותו למופע. אסף משתמש בכל מה שלמד ופיתח עם השנים וכל מופע אומן חושים שלו הוא חוויה מהפנטת ממנה הקהל והאורחים יוצאים מרוצים ומזמינים אותו בעקבות כך גם למופע שלהם.

בר המצווה הוא אירוע גדול שאפשר לחגוג בצורה גדולה. מופע אומן החושים של אסף סלומון משתלב הייטב באירוע באולם שכן אסף עובר בין השולחנות ומבצע קסמים ותרגילים על האורחים ומכניס את כולם לאווירה המיוחדת של האירוע.

תחום אומנות החושים והמנטליזם הפך פופולרי מאוד בישראל בשנים האחרונות ואומני חושים רבים התפרסמו והופיעו עם החומרים שלהם בטלוויזיה. גם לאסף סלומון הייתה פינה קבועה בערוץ השני בה אירח זמרים ומפורסמים רבים ושיתף אותם בקטעים שלו מול המסך.

אסף אירח פוליטיקאים ואף חזה את תוצאות הבחירות הקודמות! שנת 2020 הייתה הזדמנות מצוינת עבור אסף לחדש את החומרים למופע ולהכין מופע אומן חושים עוד יותר גדול ואטרקטיבי לקראת שנת 2021 בה נוכל לחזור סוף סוף לאירועים באולמות וגם אסף יחזור להופיע בפני הקהל שכל כך אוהב אותו. מוזמנים לשריין תאריך לשנה זו ולשנה הבאה כבר עכשיו! חייגו לפרטים נוספים.

למה להזמין מופע אומן חושים לאירוע הבא שלכם כבר עכשיו

קודם כל מכיוון שזה התחום הטרנדי והפופולרי ביותר כיום בתחום האירועים, או לפחות כך היה לפני שהכול נעצר בשל הקורונה. אנשים צמאים לבידור איכותי ואין ספק שכשהחיים יחזרו לשגרה, לאסף תהיה עבודה רבה, אותה הוא מבצע בשמחה רבה שכן זאת האהבה שלו, התחביב והמקצוע, כולם באחד! לאסף יש קשר מיוחד עם ילדים והוא רק מחכה שיוכל לשוב להופיע בפניהם ובפני הוריהם ולשמח את האורחים בימי הולדת, בר מצווה, שבת חתן או כל אירוע אחר!

הזמינו כבר עכשיו תאריך למופע אומן החושים לבר מצווה של אסף סלומון, מבכירי אומני החושים בישראל, בעל ניסיון רב בהופעות אלה. היכנסו לקרוא מה אומרים על אסף אורחים שכבר הזמינו את המופע בעבר. להתראות ובהצלחה!

Exit mobile version