Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אסף זמיר: "ענף התיירות יהיה הענף האחרון במשק שיחזור לפעילות"

שר התיירות אסף זמיר ביקר בעיר טבריה יחד עם מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי, מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן ויו"ר הועדה הממונה טבריה שמעון (מוני) מעתוק, בצל המצב הכלכלי אליה נקלעה העיר וענף התיירות, שנפגע קשות ממגפת הקורונה.

הביקור החל במתקנים התיירותיים בטבריה, המשיך לטיילת יגאל אלון ומשם יצא השר לשייט לאורך חופי הכנרת וקיבל סקירה על בתי המלון והאטרקציות בעיר.

בפגישה עם השר הציגו המלונאים ובעלי עסקים קטנים מתחום התיירות בטבריה לשר את מצבה הקשה של התיירות בטבריה והציגו פתרונות אפשריים. לאחר מכן המשיך השר לפגישת עבודה עם יו״ר הוועדה הממונה, מנכ״לי משרד התיירות והפנים והנהלת העירייה.

שר התיירות אמר כי לצערו ענף התיירות יהיה הענף האחרון במשק שיחזור לפעילות, ועד שהשמיים יפתחו יתמקד המשרד בעידוד תיירות פנים וטבריה היא יעד מובהק לכך. במקביל יקדם המשרד בראשותו פתרונות השקעה בתשתיות על מנת לשנות מציאות ולשפר את המוצר התיירותי ואת החוויה התיירותית בעיר.

שר התיירות אסף זמיר בטבריה. צילום: דוברות

לדברי השר, ההתקדמות תהיה בשני מסלולים מקבילים: האחד, מסלול היציאה מהמשבר ומה חייבים לעשות כדי לשקם את ענף התיירות בטבריה, והשני, החזון והחלומות של העיר.

השר ציין כי הוא מחוייב לעבוד קשה מאוד על מנת שענף התיירות יחזור לפעילות מלאה ומהר, וכי הוא מודע לבעיות ולאתגרים הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. השר הודה על שיתוף הפעולה בין המשרדים השונים ואנשי התיירות בעיר טבריה.

יו"ר הועדה הממונה טבריה שמעון (מוני) מעתוק ציין: "אני מבקש להודות לשר התיירות על ביקורו בעיר טבריה חודש מיום כניסתו לתפקיד. שמחתי לראות את נכונות השר לסייע לעיר בהתמודדות עם שעתה הקשה ביותר עקב מגפת הקורונה ממנה נפגעו רבים בעיר טבריה, להביא לקידום העיר והרצון לסייע בהחזרתה למקומה הראוי כעיר תיירות מובילה."

Exit mobile version