Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ארוחה כשרה לפסח מחוץ לבית- יש חיה כזאת

גליל עליון פינת ניו יורק – דיינר צ'ק אין מסעדת המבורגרים שעושה המון כבוד לבשר ולצמחונים. כשרה לפסח, בעיצוב טרמינל חובק עולם, ובקונספט קולינרי ייחודי.

עד עכשיו ארוחה כשרה לפסח מחוץ לבית רק נשמע כמו משהו שקשה למצוא. במורדותיו של יער ביריה, בכניסה לחצור הגלילית, תמצאו את מסעדת צ'ק אין – מסעדת בשרים ובורגרים לצד מבחר מנות צמחוניות. "צ'ק אין" מציגים חוויה קולינרית ממדינות שונות, כך שתוכלו להגיע לכאן שוב ושוב וכל פעם לבחור "לטוס" ליעד שונה, בהתאם לתפריט המעוצב כפספורט. מדובר בקולינריה משובחת חוצה גבולות, יצירתיות וחשיבה על כל פרט ופרט, כך שתחושו אווירת טרמינל שוקק ניחוחות חו"ל בטיסה ישירה לגליל.

המסעדה מציעה תפריט עשיר ואיכותי שמבוסס ברובו על טהרת הבשרים. כל מנה היא ייחודית ומציעה טעמים וניחוחות של מדינה אחרת, עשויה מנתחים שונים בטיפול מוקפד. ישנן מנות אנטריקוט ואסאדו ,כריכים, סלטים טריים ועוד. הצמחוניים ודאי ישמחו לדעת שאת רוב המנות ניתן לקבל בגרסה טבעונית, עם קציצת 'ביונד מיט'. חגיגת בשרים כשרה המאפשרת לשומרי המסורת להנות מארוחת בשרים מפנקת גם בפסח.

 מסעדת צ'ק אין בורגרס. צילום: גלעד הר שלג

העיצוב המקורי והחשיבה על כל פרט, הופכים את האירוח במסעדה לחוויה שלמה בתחושת דיוטי פרי בטרמינל. מספיק להציץ בתפריט המעוצב כדרכון, בסימונים על הרצפה, השעונים שמראים את השעה במדינות שונות בעולם, במזוודות באזור ההזמנות ועוד.

במהלך חול המועד תפריט כשר לפסח של רבנות צפת. ניתן לשריין את הלאונג' בקומה השנייה עם נוף מרהיב לחרמון.

Exit mobile version