Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ארונות אמבטיה בגוונים עליזים

ארונות אמבטיה הם למעשה הרהיט העיקרי והיחיד בחדר האמבטיה, ולכן חשוב מאוד לרכוש אותם אחרי שתהיו מודעים להרגלי ההיגיינה והטיפול שלכם וזה מה שבהחלט קובע איזה סוג של ארון אמבטיה תרכשו. האם הוא יהיה מחובר למשטח עליו תוכלו להניח את כל מוצרי הטיפול שלכם. האם הוא ישמש רק לאחסון של כמה פריטים בודדים, או שתרכשו ארון במבנה של כוורת כדי להניח בו מגבות.

יש היום מגוון כל כך רחב ועצום של ארונות אמבטיה המציעים גם עיצובים שונים, גדלים, סוגים של חומרי גלם אבל גם גוונים שמכניסים לאמבטיה הרבה צבע והופכים אותה למשהו מאוד נעים ומשעשע לעין.

היום בעצם אין כמעט צבע שלא נכנס לאמבטיה. יכול להיות לכם ארון אדום, שחור, אפור או צהוב. כמובן שהכל עניין של טעם ושל תקציב.

קרדיט: לוי אמבט

מכניסים את הטבע

בעידן הדיגיטלי הנוכחי ניתן לראות שינוי גדול בעיצוב הבית, הנובע מהשתלטות הדגיטל על התפקוד שלנו. הישיבה מול מחשבים, פלאפונים וטאבלטים גורמת לאנשים בעיקר לאלה שעובדים מהבית, לא לראות שום נוף טבעי וזוהי גם תקופה שבאה לידי ביטוי בהרבה יזמות אישית, ורבים עובדים מהבית.

משום כך יש מגמה מאוד בולטת של הכנסת חומרי גלם טבעיים לעיצוב הבית וגם האמבטיה. הגוונים המודרניים היום הם גוונים שמזכירים את הטבע. אם לא רואים אותו אז לפחות לפגוש אותו בכל מיני חומרים בבית וגם באמבטיה. ארונות ירוקים כמו השדות, צהובים כמו שיבולים, כחולים כמו השמיים או אפורים כמו עננים.

כל מה שמחבר אנשים היום אל הצבעוניות הטבעית הוא באופנה היום ויש גם ארונות אמבטיה בצבעים ממש עליזים, שזורקים כתם צבע במקום הכי ריק בבית כי מה יש באמת מלבד ארון, אמבטיה, מקלחון ומראה

שובו של המקלחון

התאמת ארונות אמבטיה נעשית היום בחדר הרטוב גם בלי שום קשר ליתר החדרים בבית. בעוד שיש היום מגמה בעיצוב הבית, לא לעצב את כל הבית באותו סגנון, כי אם להתייחס לנושא של החדר ולעצב בהתאם, זה קורה גם בחדר האמבטיה.

מאוד ייתכן שבבית בעיצוב מודרני שמה שמאפיין אותו זה רהיטים קלילים בגווני פסטל, טקסטיל בדוגמאות גיאומטריות, והרבה אור דווקא חדר האמבטיה יהיה למשל בסגנון ספא. גם הארונות וגם הקרמיקה וגם הפריטים לחדר האמבטיה הולכים בכיוון העיצובי הזה, כי זה המקום להתפנק ולהתנקות מעמל היום וגם ממה דרוש הגוף אחרי יום עבודה.

יש כאלה שמתאימים את עיצוב הארון למקלחון או לגוון האמבטיה אם היא צבעונית, יש שמתאימים אותו לגוון של אריחי הרצפה, הקרמיקה או באופן כללי לעיצוב של חדר האמבטיה.

ארון האמבטיה ייבחר לפי הפונקציונאליות

ארון אמבטיה כמו כל ארון הוא ראשית פריט ריהוט פונקציונאלי וככזה הוא צריך להתאים לצרכים של בעלי חדר האמבטיה. אם מדובר ביחיד אז יש המון ארונות אמבטיה קטנים שיכולים להתאים לאחסון מועט. כאשר מדובר במשפחה עם ילדים שזה חדר האמבטיה היחיד שלהם, סביר להניח שיש לחשוב על ארון אמבטיה שיכול להכיל הרבה מגבות לשימושים של כל בני הבית.

יש היום ארונות המורכבים משתי יחידות אחת מלבנית ואחת אנכית, הניצבות זו ליד זו ואפשר לאחסן בהם הרבה מאוד. יש גם חשיבות בצורך של משטח כדי להניח עליו פריטי טיפוח, אפטר שייב, בשמים, קרמים וכו'. וההחלטה בהחלט צריכה להתייחס לצרכים ולא רק לעיצוב ולדוגמה של הארון. הוא צריך להיות פונקציונאלי אחרת לא יהיה לכם סדר בחדר האמבטיה ותהיה תחושה של בלגן.

היו מעודכנים במגמות ועוד

רצוי מאוד לפני שאתם רוכשים ארון, להיות מעודכנים בחומרי הגלם ובעיצובים השונים הקיימים של ארונות אמבטיה ויש כאלה שמזמינים ארון בהתאמה אישית.

היום הכי קל זה להיות מעודכנים תוך כדי גלישה ברשת באתרים של חברות ייצור ארונות ופריטים לחדר האמבטיה. זה לא אומר שאם משהו ימצא חן בעיניכם, אז זה ארון האמבטיה שאותו אתם צריכים, זה אומר שאתם צריכים לרשום לעצמכם מה הדרישות שלכם ורק אחר כך להתייחס לנושא של העיצוב. זה לא פחות חשוב והחדר צריך להיות בהחלט נעים ומזמין, אבל גם הפונקציונליות משמעותית כי מדובר בארון שצריך לאחסן דברים ולעשות לכם סדר.

Exit mobile version