Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אריזות למתנות – כי אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני

יש פתגם שאומר, אל תסתכל על הקנקן אלא על מה שיש בתוכו. האומנם? אולי זה תקף לקשרים בין בני אדם, אבל מה שבטוח זה שכאשר לקוח מקבל את המוצר שלך, ההתרשמות שלו מתחילה עוד לפני שהוא רואה אותו – זה מתחיל כבר באריזה. לאריזה יש חלק משמעותי בהשלמת חווית הקנייה של הלקוח שלך לסיפוק מלא, והיא זו שמניעה לפעולה ומייצרת את התגובה לקנייה הבאה אצלך. 

אריזה יפה מקפיצה את ערך המוצר

לא משנה אם המוצר נקנה אצלך בחנות או נשלח בדואר ללקוח שלך: כשאדם שבחר בך למטרת רכישה של מוצר כלשהו מקבל את המוצר בתוספת של אריזה משגעת, זה מעניק לו תחושה של פינוק, שאותה הוא לא בהכרח מקבל בחנויות אחרות. הוא מרגיש שהשקיעו בו, שהוא חשוב לך.

מעבר לכך, האריזה המושקעת משרה על המוצר עצמו ערך של יוקרה ואיכות. אנשים אוהבים לקבל מתנות, וכשהם מקבלים מוצר שעטוף כמו מתנה זה משמח אותם ומעמיק את הקשר שלהם למוצר ואליך. למרות הידיעה הברורה של הלקוחות, שהם שילמו על המוצר ולא קיבלו אותו כמתנה, אריזות מתנה נותנים את אותה הנאה שיש לילד שמקבל מתנה יפה ליום הולדתו.

האריזה שלך היא כרטיס ביקור אפקטיבי מאין כמוהו עבור העסק שלך

אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. צילום: storyblocks

סעיף חשוב מאד בכל חנות שמכבדת את עצמה, היא עניין המתנות שהלקוחות שלך קונים עבור אנשים סביבם: בני משפחה, ילדים, אנשים שהם עובדים אתם ועוד. ללקוחות שבאים לקנות ממך, או מזמינים ממך מוצרים, חשוב שהאריזה תשקף את מידת ההשקעה והאהבה שהם השקיעו ברכישת המתנה, ולך זה נותן יתרון גדול: אריזות למתנות מגיעות לקהל שאינו מכיר אותך. הם לא בחרו לבוא ולקנות אצלך, אלא קיבלו מתנה שנרכשה אצלך. זו הזדמנות פז לייצר אריזות שנושאות את כל הפרטים שלך וגם מידע שיווקי שימשוך אותם לבוא אליך גם באופן עצמאי. טיפ: אתה לא חייב "להיתקע" על אותן אריזות כל חייך.

המחיר של אריזות מתנה בסיטונאות אינו יקר כלל, מה שמאפשר לך להזמין אריזות למתנות שישמשו אותך באופן זמני לתקופה מוקצבת. למשל, אריזות מתנה למבצעים שאתה עורך לכבוד יום האהבה, אריזות למתנות שמיועדות לעונה מסוימת, לחודש מסוים, לאירועים מרגשים קולקטיביים (למשל, אם אתה מוכר מוצרים לבני נוער אתה יכול להזמין אריזות מתנה שמיועדות לסיום או פתיחת שנת הלימודים ומזמינות את הלקוחות שלך למבצעים ייעודיים), וכן הלאה. זו אפילו לא הוצאה נוספת מבחינה כספית, מאחר ובכל שנה תוכל להשתמש באריזות האלה במועדים הקבועים בהם אתה עורך מבצעים.

אריזות שמיועדות למשלוחים

אם רוב או כל המוצרים שלך נמכרים בדרך של משלוחים בדואר, עליך לדאוג לאריזות למשלוחים על כל המשתמע מכך: חזקות מאד, לעיתים עם דופן פנימית שמגינה על המוצר, באיכות כזו שגם אם יטולטלו או ייזרקו עדיין ישמרו על המוצר שבתוכם. אריזות לחנויות ואריזות לבתי עסק משונעות בדרך זהה למשלוח עד בית הלקוח הפרטי.

בשני המקרים החבילה מגיעה באמצעות רכב או אופנוע, ואם זה מעבר לים היא מגיעה דרך הים או היבשה. בדרך יש טלטולים, התנודדויות, חבטות בדופן הארגז / מיכל שבתוכו היא נמצאת, לעיתים גם נפילה החוצה. אתה בתור זה ששולח ללקוח את המוצר חייב לוודא שבחרת לעטוף את המוצר באריזה נבונה, שיודעת לשרוד את כל מהמורות הכביש, הים או היבשה, וגם לא פחות חשוב שתגיע באריזה יפה, רעננה ולא קרועה / חבוטה.

Exit mobile version